דף הבית » כללי » כך תמנעו את האסון הבא: הרצאה בתחום “בטיחות בבנייה”

כך תמנעו את האסון הבא: הרצאה בתחום “בטיחות בבנייה”

אתרי בנייה הם מקומות העבודה המסוכנים בעולם, ופועלי בניין חשופים למספר רב של סכנות בטיחותיות פוטנציאליות על בסיס יומי. ממכונות וציוד כבדים ועד לעבודה בגובה, פועלי בניין עומדים בפני מגוון רחב של סיכונים בטיחותיים שעלולים לגרום לפציעה חמורה ואף למוות. במקביל,חברות בנייה רבות נקלעות להליכים משפטיים עקב אסונות באתרים. לכן, בטיחות בעבודה צריכה להיות בראש סדר העדיפויות של כל חברות הבנייה. אחת הדרכים שבהן חברות בנייה יכולות למנוע אסונות באתרים היא על ידי השקעה בהדרכה מקצועית עבור עובדי הארגון .

מדוע חשוב שחברות בנייה יעברו הרצאות בתחום הבטיחות בבנייה?

  • מניעת תאונות: כמובן שהמטרה הראשונה היא צמצום של תאונות עבודה ובכך שמירה על חיי העובדים באתרי הבנייה. כאשר עובדים מקבלים הכשרה מתאימה ומודעים לסכנות בטיחותיות, סביר יותר שהם ינקטו את אמצעי הזהירות הדרושים כדי למנוע את התאונה הבאה.
  • שיפור הפרודוקטיביות: כאשר הנורמה באתר בנייה היא עבודה בבטחה, עובדים נוטים פחות לעשות טעויות או לגרום לתאונות. זה יכול לשפר את הפרודוקטיביות באתר העבודה, מכיוון שהעובדים מסוגלים להתמקד במשימות שלהם מבלי לדאוג לגבי סכנות בטיחותיות.
  • עמידה בתקנות: על חברות הבנייה חלה חובה חוקית לספק לעובדיהן מקום עבודה בטוח. הרצאות בנושאי בטיחות יכולות לסייע לחברות לעמוד בתקנות אלו ולהימנע מקנסות יקרים והליכים משפטיים.
  • בניית תרבות ארגונית חיובית: כאשר בטיחות היא בראש סדר העדיפויות של חברה, זה עוזר לבנות תרבות בטיחות חיובית בקרב העובדים. זה יכול להוביל לעבודת צוות טובה יותר, מורל משופר ותחושת גאווה חזקה יותר בעבודה שנעשית.

איפה ניתן להשיג הרצאות איכותיות בתחום הבטיחות בבנייה?

כאן חברת “מכלל אקסקלוסיב” נכנסת לתמונה. חברת “מכלל אקסקלוסיב” הקימה תכנית מובילה של הרצאות מקצועיות לחברות בתחום הבנייה בישראל. הרצאות הבטיחות של “מכלל אקסקלוסיב” נועדו להעשיר את העובדים ולהעניק ידע לגבי הסיכונים הפוטנציאליים שהם עלולים להיתקל בהם בעבודה, וכיצד למנוע את התאונה הבאה.

אז למה לבחור ב”מכלל אקסקלוסיב” להרצאות בטיחות בבנייה?

הרצאות הבטיחות בבנייה של מכלל אקסקלוסיב נועדו להיות מרתקות ואינפורמטיביות, והן משתמשות בדוגמאות מהחיים האמיתיים ע”מ לעזור לעובדים בארגון להבין את חשיבות הבטיחות באתר העבודה. הרצאות הבטיחות של מכלל מותאמות לצרכים הספציפיים של כל חברת בנייה, כך שהעובדים יכולים ללמוד על המפגעים הרלוונטיים ביותר בהתאם לתפקידם.

הרצאות הבטיחות מועברות על ידי ד”ר אבי גריפל, מרצה בטכניון, יועץ ומדריך בארגונים ומוסדות בתחום ניהול בטיחות ובריאות בעבודה מאז שנת 1980. ד”ר גריפל פרסם ספרים ומאמרים רבים בנושא. הנושאים העיקריים בהם עוסקות ההרצאות הם:

  • ניהול בטיחות בענף הבנייה ובאירועים המוניים.
  • שיטות מתקדמות לניהול סיכונים.
  • חקר תאונות ואירועים.

כמובן שניתן לבנות מערך המתאים במיוחד לחברה ולצרכיה. בנוסף, תוכלו לרכוש את ההרצאה באופן חד פעמי או כחלק מתכנית שנתית/חצי שנתית בהתאם לצרכיכם.

בטיחות = הצלחה

בטיחות היא בראש סדר העדיפויות של חברות הבנייה. השקעה בהרצאות ותכניות הדרכה בנושא בטיחות בעבודה יכולה להוות השפעה משמעותית על בטיחות העובדים ורווחתם בארגון . על ידי עבודה משותפת עם “מכלל אקסקלוסיב“, חברות הבנייה יכולות לספק הכשרה ראויה לגבי מפגעי בטיחות ולדעת שעובדיהם מצוידים בידע ובכישורים הדרושים להם לעבודה בטוחה לטובת מניעת תאונות.

דילוג לתוכן