דף הבית » כללי » רודוס עם הילדים – כך עושים את זה בכיף

רודוס עם הילדים – כך עושים את זה בכיף

הקיץ כבר כאן,  וחופשה משפחתית באי היווני רודוס היא ללא ספק הבחירה הנכונה של העונה. לפני שאתם אורזים מזוודות, חשוב שתזכרו שלמקום שבו אתם ישנים יש השפעה עצומה על החוויה שלכם. מלון איכותי יעשה את ההבדל בין אווירה דחוסה ומלחיצה, לבילוי מגבש ובלתי נשכח. הכנו עבורכם רשימה של חמשת המלונות הטובים ביותר ברודוס, כולל כל הפרטים החשובים – מיקומים, סוגי חדרים, ארוחות ועוד.

שרתון רודוס – Sheraton Rhodes Resort

שרתון רודוס הוא מלון חמישה כוכבים, עם חדרים משפחתיים שהופכים אותו ללוקיישן מושלם עבור חופשה משפחתית. החדרים מתאימים למשפחות של עד ארבע נפשות, ומעניקים חלל מרווח ופתוח עם מרפסת ענקית ומרוהטת. חוץ מזה, תוכלו ליהנות ממקלחת מפוארת, פינת ישיבה ועוד.

אם תצליחו לעזוב את כל הפינוקים של חדר השינה, תוכלו למצוא במלון גם קומת גג המשקיפה אל הים, מגוון מסעדות באיכות קולינרית מפתיעה ובריכת שחייה מוקפת עצים וצמחייה. הקטנטנים יוכלו ליהנות ממועדון ילדים עם צעצועים לרוב, ואתם תהיו פנויים לביקור בספא או בחדר הכושר. מושלם כבר אמרנו?

מיטסיס גרנד הוטל – Mitsis Grand Hotel

מלון מיטסיס הוא מלון ייחודי ואקסקלוסיבי, עם חדרים המשקיפים אל הים ומעוצבים בסגנון יווני קלאסי. המיקום המושלם יאפשר לכם להגיע בקלות ובמהירות לכל המוקדים התיירותיים החשובים של רודוס.

המלון מציע חוויה מפנקת למבוגרים ואטרקציות מרגשות לקטנטנים: בשעות הבוקר והצהריים מתקיימות פעילויות כמו ציורי פנים, חוגי אומנות, שיעורי מיני מאסטר שף, סרט בקולנוע המלון ועוד. כמובן שיש גם בריכת ילדים מופרדת ובטוחה.

במלון קיימות מספר מסעדות שמציעות תפריטים שונים ומגוונים, כולל מסעדה איטלקית שמציעה פסטות ופיצות תוצרת בית. בקיצור, כל מה שהילדים צריכים כדי לתת לכם לנוח.

רודוס פלדיום – RODOS PALLADIUM

רודוס פלדיוס הוא מלון חמישה כוכבים עם הרבה פינוקים ועיצוב עוצר נשימה. אבל מה שהופך אותו למושלם באמת לחופשה משפחתית הוא הגישה הישירה לחוף, שמאפשרת פשוט לתפוס כמה מגבות ולצאת בלי הצורך לארוז תיק גדול עם אוכל וציוד. ואם זה לא מספיק, המלון מציע גם חדרים משפחתיים יפהפיים, אשר בחלקם יש נוף לים ובריכה פרטית.

תוכלו למצוא גם מספר מסעדות, בר הממוקם ליד הבריכה המרכזית, ספא, ופינות ישיבה בסגנון גזיבו (כי בכל זאת, הגעתם ליוון). עם זאת, חשוב לדעת שבארוחת הערב יש קוד לבוש, כך שעדיף לא להגיע לחדר האוכל בבגד ים וכפכפים.

הלאה פמילי ביץ’ ריזורט – Helea Family Beach Resort

המלון הזה הוא מלון אשר מיועד למשפחות. כל חלק של המלון עוצב כדי לאפשר לכם לעשות כיף, ליצור חוויות מגבשות, וליהנות אחד מחברתו של השני. המלון מציע חופשה בסגנון “הכל כלול”, מה שאומר שאתם יכולים ליהנות מכל האטרקציות והפינוקים בלי להתחשבן.

החדרים מעוצבים כדי להעניק נוחות, בלי להתפשר על הפרטים הקטנים ועל עיצוב עכשווי ומרשים. הם כוללים את כל מה שתהיו צריכים במהלך החופשה, מטלוויזיה ומיני בר ועד שמפו במקלחת. אה, וכבר הזכרנו את השוקולדים שיחכו על הכרית?

חוץ מהפעילויות המשפחתיות, תוכלו למצוא גם ספא ובריכת מבוגרים, שיאפשרו לכם לקחת רגע לעצמכם. אי אפשר לבקש יותר מזה.

רודוס פאלאס – RHODOS PALACE

רודוס פאלאס הוא מלון בסגנון קלאסי, עם כל הפסיליטיז שצריך וחדרים גדולים אשר יכולים להכיל עד חמישה אורחים (בניגוד למלונות אחרים, שלרוב מכניסים עד ארבעה אורחים בחדר). המלון ממוקם בקרבת העיר וחוף הים, מה שמאפשר ליהנות בנוחות מכל האטרקציות של האי.

עבור הקטנטנים, ניתן למצוא מועדון ילדים איכותי עם מתקנים שונים, פעילויות ומגלשות מים.

בתחום הקולינרי, תהנו ממבחר של 12 מסעדות בסגנונות שונים, וברים רבים אשר מפוזרים בכל רחבי המלון. חוץ מזה, יש עוד אטרקציות רבות: סדנת הכנת תכשיטים, טעימות יין, ספורט ימי ועוד.

דילוג לתוכן