דף הבית » כללי » מה עושים במילאנו

מה עושים במילאנו

מה עושים במילאנו

מילאנו, הידועה גם כבירת האופנת העולמית מציעה אטרקציות מרהיבות החל מאומנות ותרבות, אופנה ועיצוב, כלכלה ופיננסים ואפילו ספורט. כבכל שנה היא מארחת את שבוע האופנה בו משתתפים מעצבי על ממקומות שונים בעולם ובמהלכה ניתן לראות את הזרמים השונים באופנה. בנוסף, מילאנו שופעת מסעדות אותנטיות ומודרניות המשלבות את הטעמים המופלאים מהמטבח האיטלקי. יעד זו מועדף גם על חובבי אומנות ובו תמצאו מגוון מוניומנטים של האומנים הגדולים בעולם לאורך ההיסטוריה.

מה עושים במילאנו – מדריך קצר שיסגור לכם את הפינה

העיר מכילה אתרי תיירות רבים וכדי שלא תפספסו שום דבר ותתהו מה עושים במילאנו , החלטנו לסכם לכם את המקומות השווים ביותר. נתחיל עם קתדרלת מילאנו או בשמה השני דואומו (=בית) הממוקמת במרכז העיר והשנייה בגודלה בעולם. המבנה הגדול והמרשים תופס את עיניהם של התיירים והמקומיים ונחשב כסמל משמעותי של העיר.

לחובבי ההיסטוריה נמליץ להגיע לשער השלום במילאנו המצוי במרכז העיר. הוא נבנה לרגל ניצחונו של צבא נפוליאון ומהווה את אחד מסמלי החוסן של אזרחי העיר. השער נמצא בתחילתו של פארק סמפיונה בו תוכלו לשבת, להירגע ולהנות מהטבע ואפילו לעשות פיקניק. בצידו השני של השער תמצאו רחוב ראשי עם מגוון מסעדות, בתי קפה וחנויות בהם תוכלו לבלות. אזור היסטורי מרשים נוסף הוא מבצר ספורצסקו המהווה סמל של עוצמה ונועד לפאר את שושלות המלוכה ששלטו בעיר. המבצר מלא היסטוריה מעניינת יחד עם מייצגי אומנות מרשימים ומומלץ ביותר.

לחובבי הטבע אסור לפספס את הגן הבוטני של מילאנו. הוא ממוקם ברובע בררה בעיר ומשתרע על שטח עצום של כ-5,000 מטרים. בגן תוכלו למצוא אוסף עצום של צמחים, פרחים וזנים אקזוטיים ומיוחדים מכל העולם. בנוסף, הגן מחולק לכמה אזורים שונים בהם תמצאו צמחי נוי, צמחי מרפא ואפילו חממות קטנות המכילות זני צמחיה נדירים ביותר.

לחובבי האדריכלות כדאי לבקר בכיכר גאה אאלונטי. הכיכר החדשה הוקמה ב2012 והיא הכיכר היחידה ששמה נקרא על שם אישה. האזור מוקף בבניינים חדשים ומודרניים וביניהם גורד השחקים הגבוה ביותר במילאנו- בניין הבנק יוניקרדיט. הכיכר מתחברת לרחוב קורסו קומו על ידי גשר הולכי רגל, שם תמצאו מגוון חנויות ומסעדות.

בנוסף, ישנה גלריית ויטוריו עמונאל הנקראת על שם המלך הראשון של איטליה ומהווה את הקניון העתיק ביותר בעולם. היא מחברת בין מספר נקודות עניין חשובות במילאנו ותוכלו למצוא בה חנויות אופנה יוקרתיות, בתי קפה ומסעדות.

מקום מיוחד שאסור לכם לפספס הוא כיכר דלה סקאלה ובית האופרה. שם תמצאו פסלים מרשימים של האומנים המפורסמים בעולם יחד עם נקודות עניין משמעותיות בהיסטוריה של העיר מילאנו. בית האופרה מרשים ביופיו, שם נוצרו יצירות מופת מרהיבות כגון נורמה או אוטלו.

מילאנו היא עיר מדהימה ביופייה המשלבת אזורים מרתקים וייחודיים. היא מתאימה למגוון תחומי עניין שונים- אדריכלות, טבע, קניות, אוכל, אומנות, היסטוריה ועוד. אלה הופכים אותה ליעד מזמין ומרתק ביותר ולכן היא בין היעדים המומלצים והמועדפים עלינו.

דילוג לתוכן