דף הבית » מדריך ויזת תייר » כל מה שצריך לדעת על: איזה סוג ויזה היא ויזת תייר לארה”ב?

כל מה שצריך לדעת על: איזה סוג ויזה היא ויזת תייר לארה”ב?

איזה סוג ויזה זה ויזה תיירות לארהב

התיירות היא אחת הענפים הצומחים ביותר בעולם. ההערכה היא שיש למעלה מ-7 מיליארד תיירים המבקרים במדינות ברחבי העולם מדי שנה. מספר התיירים גדל בקצב קבוע והוא צפוי להמשיך ולגדול בשנים הקרובות.

השיטה הנוכחית של הוצאת ויזות תייר אינה יעילה ויקרה. תהליך בקשת הויזה הנוכחי יכול להימשך עד 3 חודשים. ניתן לפתור זאת על ידי הפיכת התהליך למהיר וזול יותר.

באופן כללי, אזרח זר המעוניין להיכנס לארה”ב חייב קודם כל להבטיח אשרה, או ויזת מהגר לתושבות ארוכת טווח או אשרת לא מהגר לביקור קצר. אשרות מבקרים ללא מהגרים זמינות למי שרוצה להיכנס למדינה לזמן קצר לצורך תיירות (קטגוריית ויזה B-2), עסקים (קטגוריית ויזה B-1), או שילוב של שניהם (B-1/B-2).

מערכת הויזות הנוכחית מורכבת וכוללת חלקים נעים רבים. יש למלא מספר מסמכים ותהליך הבקשה עשוי להימשך זמן רב. זה יכול להיות מכשול עצום עבור אנשים שצריכים לנסוע לארה”ב. לכמה ימים או שבועות, ולא ליום או יומיים.

הויזה בארה”ב היא מאוד מסובכת וגוזלת זמן. על מנת לעמוד בתקנות ולוודא שאתם מקבלים ויזת תייר טובה, עליכם לדעת את כל הפרטים עליה. העמלות עבור ויזת תייר ישנם סוגים שונים של ויזות, כמו ויזת עסקים ווויזת תייר.

ויזה לארצות הברית

כל אזרח זר המעוניין להיכנס לארצות הברית חייב לקבל ויזה. זו יכולה להיות אשרת הגירה לטווח ארוך או אשרת לא מהגר לטווח קצר. אזרחים הודים דורשים אשרת לא מהגר כדי להיכנס לארה”ב. אשרות שאינן מהגרים משמשות את אלו המעוניינים לבקר באופן זמני בארצות הברית על מנת לבצע תפקידים ספציפיים, כגון נוסעים עסקיים, תיירים, עובדים עם כישרונות מיוחדים וסטודנטים. על המבקש אשרת ללא מהגר להוכיח לנציג הקונסולרי את כוונתו לעזוב את ארצות הברית לאחר שהותו הקצרה.

להלן הקטגוריות האופייניות ביותר של ויזה לארה”ב:

ישנם שני סוגים שונים של אשרות זמינות במסגרת אשרת תייר או עסקים זו. שני הסוגים משולבים בדרך כלל וניתנים כוויזה אחת. עליך להוכיח לפקיד הקונסולרי שהשהייה שלך במדינה היא זמנית ושיש לך את האמצעים לשלם עבור העלויות שלך שם. בנוסף, נדרשת הוכחה למגורים מחוץ לארה”ב. במסגרת ויזה זו, אינך יכול לקבל עבודה.

ויזת עבודה בהתאם לסוג העבודה שתבצע, אתה צריך ויזה ספציפית על מנת לעבוד באופן זמני בארצות הברית. ה-USCIS חייב לקבל את העתירה של המבקש על מנת שהם יהיו זכאים ל-H, L, O, P ו-Q. יש לאשר טופס I-129 לפני הגשת בקשה לאשרת עבודה בקונסוליה. טופס I-797, המשמש כהודעה כי עתירתך אושרה, יימסר לאחר מכן למעסיק. יש להביא איתך עותק של טופס I-797 וטופס I-129 כשאתה מבקר בקונסוליה לראיון שלך.

ויזת סטודנט המוסד או התוכנית חייבים לקבל אזרחים זרים המגיעים לארצות הברית כדי להמשיך להשכלה גבוהה. לאחר שהתקבלו, הם יקבלו את מסמכי ההרשאה הדרושים להגשה בעת הגשת בקשה לאשרת הסטודנט. תאריך תחילתו של ה-I-20 נותן לסטודנטים 120 יום להתחיל את תהליך הבקשה לויזה, ויש להם 30 יום לאחר מכן לעזוב את הארץ.

אזרחים זרים רשאים לנסוע לארה”ב עם אשרת ביקור חילופי כדי להשתתף בתוכניות חילופי דברים. עם זאת, נותן החסות המורשה לתוכנית חייב לקבל ולאשר אותך לפני שתוכל להגיש בקשה לויזה. ויזה J, שנועדה לעודד חילופי מידע וכישרונות במגוון תחומים, ניתנת למבקר החליפין.

אשרה זו זמינה לאזרחים זרים העוברים דרך ארה”ב בדרכם למדינה אחרת. על הנוסע לבקש זכויות עצירה אם ברצונו לבקר את חבריו או קרוביו. עליו לעמוד בדרישות לויזה B-2.

איש צוות שעובד על ספינה או מטוס זכאי לאשרת צוות D. אנשי הצוות מעסיקים בדרך כלל ויזת צוות C-1 או D בשילוב עם אשרת מעבר. איש הצוות זכאי לאשרת B-1 שונה ולא אשרת צוות אם הוא עובד על ספינה בתוך המדף היבשתי החיצוני.

מי שרוצה לעבוד באופן זמני בארצות הברית בתפקיד דתי יכול להגיש בקשה לקבלת ויזה מסוג Religious Worker VisaR. המונח “עובד דתי” מתייחס לכל מי שמותר לו לבצע פעילות דתית על ידי גורם מוכר.

ויזות B-1 זמינות לעובדים מקומיים שנוסעים לארצות הברית עם המעסיק שלהם. עובד משק בית יכול לקבל אשרת G-5 או A-3 אם הוא מועסק על ידי דיפלומט זר או איש ממשלה.

לא מהגר שעובד עבור כלי תקשורת זר מוענקת אשרת כניסה למדינה באופן זמני כדי שיוכל לבצע את תחום עבודתו. Media and Journalist Visa Media (I)

חידוש ויזה לארצות הברית

אתה יכול להגיש בקשה לויזה חדשה לארה”ב אם התוקף של הישן שלך פג. אם אתה עדיין עומד בדרישות, תקבל את אותו סוג של ויזה לארה”ב פעם נוספת. הדרכון שלך, כל דרכון קודם שעדיין יש בתוכם ויזה פעילה לארה”ב, שתי תמונות בגודל דרכון, התדפיס של דף האישור של טופס DS-160 וראיות ששילמת את דמי הויזה לארה”ב כולם נדרשים.

ויזת אסטה לארצות הברית

רוב האזרחים או האזרחים של המדינות המשתתפות יכולים לבקר בארצות הברית לחופשה או עסקים לשהייה של 90 יום או פחות ללא ויזה הודות לתוכנית ויתור ויזה (VWP). לפני הנסיעה, על הנוסעים לקבל אישור עדכני של מערכת אלקטרונית לאישור נסיעה (ESTA) ולעמוד בכל התנאים המפורטים להלן. אתה עדיין יכול להגיש בקשה לוויזת ביקור (B) אם אתה מעדיף לנסוע עם ויזה בדרכון שלך.

ESTA שלך בדרך כלל תהיה טובה למשך שנתיים. ESTA חדש נדרש גם אם אחד מהדברים הבאים מתרחש: (1) אתה מקבל דרכון חדש, אפילו חירום או זמני; (2) אתה משנה את שמך; (3) אתה משנה את המין שלך; (4) אתה משנה את אזרחותך; או (5) עליך לשנות את כל תגובת “כן” או “לא” ביישום ESTA.

 

דילוג לתוכן