דף הבית » מדריך דמי תיירות » כל המידע על: איך למצוא טיסות זולות בתאריכים גמישים מישראל לארה”ב b?

כל המידע על: איך למצוא טיסות זולות בתאריכים גמישים מישראל לארה”ב b?

כל המידע על איך למצוא טיסות זולות בתאריכים גמישים מישראל לארהב b

קיימות מספר שיטות לאיתור טיסות זולות מישראל לארה”ב.

אתה יכול לאתר טיסות זולות באמצעות אתר אינטרנט כמו Kayak.

ישנן טיסות ללא עצירות מארה”ב לישראל, מה שמאפשר לך לראות עוד כמה מקומות קרובים לשדה התעופה ETM. ערים סמוכות אליהן ניתן להגיע משדה התעופה ETM באמצעות מונית, רכב שכור או תחבורה ציבורית כוללות את אילת, עקבה, ואדי מוסא ומעין. כל אחד ממחוזות העסקים המרכזיים של הערים הנ”ל נמצא במרחק של פחות מ-116 מיילים מ-ETM.

כדי להבטיח מחיר נמוך יותר, בצע את ההזמנה שלך לפחות שבעה שבועות לפני הטיול שלך. משתמשים גילו כרטיסים לישראל במחירים הבאים או פחות: 573 דולר לכיוון אחד מניו יורק ל-1,073 דולר הלוך ושוב; 642 דולר לכיוון אחד מלוס אנג’לס ל-1,248 דולר הלוך ושוב; ו-581 דולר לכיוון אחד ממיאמי ל-1,387 דולר הלוך ושוב. יוני, יולי ואוגוסט נחשבים לעונת השיא. הטיסה מארה”ב היא המשתלמת ביותר בינואר. כדי לראות את התעריפים החדשים ביותר של חברת התעופה של ישראל, הזן את שדה התעופה המועדף עליך ואת תאריכי הנסיעה בתיבת החיפוש למעלה.

ב-72 השעות הקודמות, מחיר הטיסה הנמוך ביותר מארה”ב לישראל היה 38 דולר לכיוון ו-377 דולר הלוך ושוב. הטיסה הנפוצה ביותר היא מניו יורק ג’ון פ. קנדי ​​הבינלאומי לתל אביב בן גוריון הבינלאומי, וב-72 השעות הקודמות, מחיר הטיסה הלוך ושוב הנמוך ביותר שהתגלה לטיסה זו עלה 377 דולר.

אתרי טיסות מומלצים

לא משנה על אילו אפשרויות נסיעה אחרות אתה חושב, אם אתה טס, סביר להניח שמציאת הטיסה הטובה ביותר עבורך – לרוב הטיסה הזולה ביותר – היא העדיפות הראשונה שלך. סוכני נסיעות מקוונים רבים (OTAs) ועסקים לחיפוש טיסות טוענים את הטענה הזו, והם ממשיכים אותה, אבל כולם עושים זאת בדרכים שונות במקצת.

אתרי ההזמנה והקנייה האמיתיים הם סוכנויות נסיעות מקוונות (OTA). כולם מספקים חווית גלישה והזמנה קצת שונה, ויש הרבה כאלה. אתרי האינטרנט הטובים ביותר להזמנת טיסות מפורטים להלן.

• Travelocity, Orbitz ו-Expedia

Expedia היא הבעלים של Expedia, Orbitz ו-Travelocity, וכל שלושת האתרים מספקים חוויות לקוח דומות. מומלץ לבדוק תעריפים בין טיסות Expedia, טיסות Orbitz וטיסות Travelocity אם מציאת המחיר הנמוך ביותר היא המטרה הראשונה שלך מכיוון שהמחירים באתרי הזמנת נסיעות אלו בדרך כלל תואמים או ניתנים להשוואה ברוב הנסיבות, אך לא תמיד.

• קיווי

אם אתה מחפש מסלול הלוך ושוב פשוט, אתה יכול להשתמש ב-Kiwi.com בתור OTA, אבל אתר זה באמת זוהר כשמדובר במסלולי טיול מורכבים מרובי שלבים. הקריטריונים שלה נועדו לערבב מטוסים, אוטובוסים ורכבות מכיוון שהוא מאפשר לך ליצור נסיעות מרובות מדינות או מרובות אזורים החל מתקציב ומסלול גמיש.

• מחירים

עם Priceline, תגלו ממשק פשוט עם כמה מסננים נפוצים כמו חברת תעופה, שעה ביום ומספר עצירות. טיסות ללא קנסות לשינוי מסומנים בבירור. מה כלול ולא בעלות מצוין בסמלים מתחת למחירי הטיסות.

skyscanner

כאשר Skyscanner הושק לראשונה בשנת 2003, המטרה שלנו הייתה לעשות דברים אחרת. על מנת לספק אלטרנטיבה פשוטה לאתרים המסובכים שגורמים לנסיעה להיראות קשה, רצינו לספק את כל חלופות הטיסות במקום אחד.

כיום, אנו ארגון הנסיעות המוביל בעולם לאחר שצמחנו ממנוע חיפוש פשוט של חברות תעופה. אנו שמחים שיותר מ-100 מיליון אנשים משתמשים באפליקציה ובאתר שלנו מדי חודש כדי לערוך סידורי נסיעות בכל רחבי העולם.

חופש הוא הנושא המרכזי בנסיעות. לכן, הגיוני שסידורי הנסיעה לא יהיו קשים אלא פשוטים.

מצא את הטיסות הזולות ביותר ממיליוני אפשרויות, מחופשות קטנות ועד לטיולים מפוארים. ללא חיובים נוספים. ללא עמלות נוספות. מציאת הטיסה האידיאלית קלה יותר על ידי מסנני חיפוש חכמים כמו מספר העצירות ושעת ההמראה. יש לנו גם המון עצות לחסכון בכסף.

easygo

בעזרת שירות EasyGo, תוכל לשלם עבור כל הכרטיסים שלך באמצעות OBE יחיד במערכות האגרה של EasyGo, הכוללות כיום את אלה באוסטריה, נורבגיה, שוודיה, דנמרק וקווי מעבורות שונים.

EasyGo הוא שירות הזמין על ידי מיזם משותף של חיובי אגרה מאוסטריה, דנמרק, נורבגיה ושוודיה, המנהל גשרי אגרה, מנהרות ושירותי מעבורות.

 

דילוג לתוכן