דף הבית » מדריך תיירות » הטיסות הזולות ביותר של Ryanair מתל אביב לפרנקפורט: המדריך המלא

הטיסות הזולות ביותר של Ryanair מתל אביב לפרנקפורט: המדריך המלא

הטיסות הזולות ביותר של Ryanair מתל אביב לפרנקפורט המדריך המלא

פרנקפורט היא בירת המגזר הפיננסי והעסקי של גרמניה, מה שהופך אותה למטרופולין מלוטש, אופנתי ואולטרה-מודרני עם קו רקיע עתידני. אבל פרנקפורט מתהדרת גם בעיר עתיקה מרהיבה ומשוחזרת בקפידה, והיא מגנה בחוזקה על עברה ומנהגיה.

טיסה לפרנקפורט בין אפריל לספטמבר תבטיח מזג אוויר נעים, ימים ארוכים וטמפרטורות נוחות. מרץ ואוקטובר הם עדיין עונות פנטסטיות להזמין כרטיסים זולים לפרנקפורט אם לא אכפת לכם לוותר על כמה מעלות של חום כדי להרגיש שיש לכם את העיר לעצמכם. למרות זאת, תוכל להשתמש בשמיכות הצמר העבות שהמסעדה או הבר יספקו אם תבחר לשבת בחוץ.

בפרנקפורט יש חורף קשה, אבל זה אף פעם לא לא נוח, ובדצמבר, העיר היא ביתם של אחד משווקי חג המולד הגדולים בגרמניה, וזה תמריץ נהדר להזמין טיסות לפרנקפורט אז!

זמן טיסה פרנקפורט תל אביב

זמן הטיסה מפרנקפורט (FRA) לתל אביב יפו הוא כ-4 שעות ו-5 דקות (TLV).

בהתאם ליום ולשעה בה הזמנתם, חברות התעופה משנות את עלות הטיסות מפרנקפורט לתל אביב יפו. ימי שלישי, רביעי ושבת הם הימים עם תעריפי הטיסה הזולים ביותר. מחיר הטיסה הזול ביותר הוא כ-483 דולר ארה”ב מפרנקפורט לתל אביב יפו. המטוס הראשון ממריא מפרנקפורט (FRA) בשעה 06:10 ונוחת בתל אביב יפו (TLV) בשעה 11:25. הטיסה האחרונה ממריאה מפרנקפורט (FRA) בשעה 19:30 ונוחתת בתל אביב יפו (TLV) בשעה 00:35.

הגבלות כניסה והתאמות או ביטולים של לוחות הזמנים של חברות התעופה מתעדכנות באופן שוטף ונתונות לשינויים. אם אתם מתכוונים לטוס לתל אביב יפו, ​​דאגו לקבל את המידע העדכני ביותר מחברת התעופה בה אתם מתכוונים להשתמש לצורך ההזמנות שלכם. לפרטים נוספים, עיין בהגבלות כניסה למדינה/אזור של COVID19.

טיסות לפרנקפורט אל על

פרנקפורט, אחת הערים הגדולות בגרמניה, ידועה בשל גורדי השחקים הרבים שלה המעניקים לה מראה מטרופולין מרהיב ושאנשים רבים משווים לתפוח הגדול. פרנקפורט היא העיר הגדולה ביותר מבחינת כלכלה בגרמניה, אך יש בה גם אתרים היסטוריים ותרבותיים משמעותיים. הוא מכיל גם שפע של ברים, מלונות, מסעדות וכל דבר אחר שאתה יכול להזדקק לזמן האידיאלי. ייתכן שתגלה כאן מידע שיעזור לך לתכנן את החופשה האידיאלית לפרנקפורט, כולל פרטים על הנחות, תחזיות מזג אוויר, תחבורה ועוד.

הדרך המהירה והנעימה ביותר להגיע לפרנקפורט היא עם אל על. TLV נמל התעופה בן גוריון הוא נקודת המוצא לטיסות ישירות לפרנקפורט, הנוחתות בנמל התעופה של פרנקפורט בגרמניה. מטוסי 737/767 משמשים לטיסה. עם מבחר אפשרויות בילוי הזמינות ב-VOD להנאתכם, אל על מבטיחה לכם חווית טיסה בטוחה ומהנה.

טיסות לפרנקפורט ישירות

שדה התעופה הגדול ביותר בגרמניה הוא נמל התעופה הבינלאומי של פרנקפורט. ניתן להגיע ישירות לפרנקפורט דרך 302 שדות תעופה ברחבי העולם, המפוזרים בין 291 ערים ב-95 מדינות שונות. נכון לעכשיו יש 14 טיסות פנים הנוסעות לפרנקפורט.

13,408 טיסות, או 447 ליום או 19 לשעה, אמורות להגיע לנמל התעופה של פרנקפורט החודש. לפחות מטוס אחד מגיע כל שלוש דקות ביום טיפוסי.

לונדון הית’רו (LHR) בבריטניה ומינכן (MUC) בגרמניה הם שני שדות התעופה שמהם יוצאות טיסות לפרנקפורט לרוב. החודש שולבו שתי הטיסות הללו 749 פעמים, המהוות 6% מכלל הטיסות לנמל התעופה הבינלאומי של פרנקפורט.

מבואנוס איירס, הטיסה הארוכה ביותר לפרנקפורט FRA יוצאת (EZE). משך הנסיעה המשוער של 4,438 מייל זה ללא הפסקה הוא 13 שעות ו-50 דקות (7,143 ק”מ).

 

דילוג לתוכן