דף הבית » מדריך תיירות » עצות מועילות לגבי האם כדאי להזמין טיסה ישירות מחברת תעופה או מסוכנות נסיעות?

עצות מועילות לגבי האם כדאי להזמין טיסה ישירות מחברת תעופה או מסוכנות נסיעות?

האם כדאי להזמין טיסה ישירות מחברת תעופה או מחברת תיירות

סוכנות הנסיעות הינה חברת תיירות המעניקה שירות ואירוח לתיירים. הם לא רק מספקים את חווית הנסיעה הטובה ביותר אלא גם מספקים את המחירים הטובים ביותר.

אם לקוח מחפש סוכנות נסיעות טובה, הוא יכול למצוא אותה במדור סוכנות הנסיעות בעיתון המקומי שלו או באינטרנט. לחלק מסוכנויות הנסיעות יש גם פורטל מקוון שמביא לקוחות למפעיל הטיולים הטוב ביותר. זה יחסוך ללקוח זמן שכן הוא יכול להשלים את ההזמנה שלו כתוצאה מכך ולעשות עסקים במקום אחד תוך כדי נסיעה למקומות שונים. השירותים שמספקת חברה זו כוללים צפייה ברכבים וצילום איתם, שיחה עם נציגים ממדינות שונות ובינלאומיות

כן, עדיף להזמין טיסה ישירות בחברת התעופה ולא דרך סוכנות נסיעות. זה יהיה נוח יותר אם היית מבצע את הזמנת הטיסה שלך ישירות עם חברת התעופה. חברות תעופה רבות יפצו אותך אם עלות הטיסה שלך תשתנה לאחר שהזמנת אותה. כאשר נוסע ביצע הזמנה ישירה בחברת התעופה, הוא קיבל הטבות ושירותים בלעדיים. כאשר נוסע מתמיד או לקוח נאמן משתמש בכרטיס האשראי שלו כדי להזמין ישירות דרך אתר האינטרנט של חברת התעופה, חברת התעופה עשויה להציע מיילים מיוחדים, אינטרנט אלחוטי חינם, גישה לטרקלין שדה התעופה, זיכויים לשתייה ואוכל, או אפילו החזר כספי. הזמנת טיסה ישירות דרך חברת התעופה עדיין עדיפה על פני שימוש בסוכן נסיעות.

אם תבצע הזמנה דרך צד שלישי ותחליט לשנות טיסות, ייתכן שחברת התעופה שאיתה אתה טס לא תוכל לעשות זאת באופן מיידי ועשויה להפנות אותך לעסקי ההזמנות. זה יכול לגרום למגוון בעיות כאשר מנסים “לתקן” אותו.

איך קונים כרטיס טיסה בשדה התעופה

לא תמיד קל לקנות כרטיס טיסה בשדה התעופה. כמה מהדרכים הפופולריות ביותר הן להשתמש בפלטפורמות הזמנות מקוונות, בסוכני נסיעות או אפילו לשלם על כך בשדה התעופה עצמו.

כן, רכישת כרטיס טיסה בשדה התעופה תחסוך לך כסף. אנשי מקצוע בענף הנסיעות מציינים שהעצה הזו חלה רק על ספקים זולים במיוחד שגובים עמלות עבור הזמנות באינטרנט.

אתרי טיסות מומלצים

ישנן דרכים רבות לאתר טיסות זולות כעת יותר מתמיד. זה יכול להיות מבלבל לדעת איזה מנוע חיפוש טיסות הוא הטוב ביותר מכיוון שיש כל כך הרבה מהם. סירקנו בעמל רב את האפשרויות הזמינות כדי לתעד מתי אתה צריך להשתמש בכל מנוע חיפוש טיסות. כדאי להעריך עלויות על פני מספר פתרונות מכיוון שאולי תוכל לחסוך מאות דולרים.

הנה כמה אתרי חיפוש טיסות מומלצים לשנת 2022:

• דילוג

מוצא טיסות זולות על ידי ניצול פגם בכרטיסי טיסה סטנדרטיים. Skiplagged מחפש גם כרטיסים לעיר נסתרת, שהם טיסות מעיר א’ לעיר ג’ עם עצירת ביניים בעיר ב’, בנוסף לחיפוש רק כרטיסים מעיר א’ לעיר ב’. בהתחשב בכך שטיסות עם עצירות ביניים הן לרוב זולות יותר מאשר טיסות ישירות, אתה יכול לנחות בעיר B ולהחסיר את הרגל השנייה שלך.

• Agoda

היא חברת כרטוס מקוון (OTA) המציעה ללקוחותיה ממשק פשוט לשריין במהירות את צרכי הנסיעה שלהם. בנוסף להזמנת טיסות תוכל לחפש מלונות, השכרות נופש, אירוח ביתי חודשי, הסעות לנמל התעופה ועוד.

• הופר

הופר היא אפליקציית סמארטפון מהשורה הראשונה למציאת כרטיסי טיסה זולים. עם דיוק של עד 95%, הוא מקרין עלויות כרטיסי טיסה עד שנה מראש.

• מומונדו

הלך הכי טוב כשחיפש נסיעות לחו”ל, במיוחד עבור כרטיסים במחלקת עסקים. במקום למכור כרטיסים באתר האינטרנט שלה, Momondo פועלת על ידי עריכת התמחור עבור כרטיסים בשירותי כרטוס מקוונים אחרים.

גוליבר

סוכנות נסיעות הכל כלול, גוליבר מתמקדת בנסיעות אקזוטיות, נסיעות קבוצתיות, חתונות יעד, הפלגות, אירופה וארצות הברית, כולל אלסקה והוואי. הם מעריצים טיולים משפחתיים, טיולי בית ספר, נסיגות חברות ומפגשים. יש לנו מומחים שיכולים לעזור במסיבות רווקות, ירח תינוקות ועוד.

הזמנת כרטיס טיסה לתינוק ללא דרכון

עבור יילודים מתחת לגיל שנתיים, ייתכן שיידרש אימות גיל בצורת תעודת לידה או דרכון. לא ניתן לאפשר לתינוק שלך לנסוע אם לא תציג טופס זיהוי תקף עבור הילד כאשר ביקשו ממנו בשעת הצ’ק-אין. התינוק או הילד שלך חייבים תמיד להיות עם דרכון בזמן טיסה בינלאומית.

גוליבר חבילות נופש

עשרות שנים של ניסיון מוכח, אמינות ויציבות נכנסים למסע של גוליבר. המקומיים, כמו גם חברות תעופה, מפעילי תיירות, חברות שייט ואחרות, נותנים לנו את הדירוג הגבוה ביותר.

הם מספקים חבילות נסיעות שונות כמו הפלגות יוקרה, נסיעות קבוצתיות ובריחה רומנטית.

 

דילוג לתוכן