דף הבית » מדריך תיירות » טיסות זולות ללונדון: המדריך המלא

טיסות זולות ללונדון: המדריך המלא

טיסות זולות ללונדון המדריך המלא

האזור העירוני הגדול ביותר באנגליה ובירת הממלכה המאוחדת, לונדון ממוקם בדרום מזרח אנגליה בראש שפך נהר התמזה. ההיסטוריה של לונדון מתחילה מהרומאים, שהקימו אותה כיישוב משמעותי לפני אלפיים שנה. הרנסנס האנגלי, המהפכה התעשייתית והתחייה הגותית הם רק חלק מהתנועות והאירועים ההיסטוריים המשמעותיים שלונדון השתתפה בהם מאז הקמתה. מאז המאה השמונה עשרה לפחות, המילה “לונדון” חלה גם על כל המטרופולין שהתפתח סביב המרכז ההיסטורי של העיר, העיר העתיקה של לונדון, שעדיין שומרת על חלק מגבולותיה המקוריים והמוגבלים מימי הביניים.

חיפוש באתרים שונים הוא הטכניקה היעילה ביותר לאתר מחיר מצוין בטיסות. היום והשעה שתבחרו להזמין את הטיול שלכם עשויים להשפיע על הסכום שתשלמו עבור טיסות מתל אביב ללונדון, בריטניה. ימי שלישי, רביעי ושבת הם לרוב הימים הטובים ביותר להזמנת טיסות, לפי נתונים שאספנו מכל חברות התעופה.

לפי מידע עלות טיסה באינטרנט, הכרטיס הטיפוסי מתל אביב ללונדון, בריטניה, יעלה לכם 1,730 דולר.

על מנת להגיע ללונדון וסביבתה, ישנם מספר נמלי תעופה בינלאומיים זמינים. לונדון הית’רו, שנמצאת ממש מערבית לעיר, לונדון לוטון, שנמצאת כ-30 קילומטרים ממרכז לונדון, או לונדון סטנסטד, שנמצאת מעל 40 קילומטרים ממרכז העיר, הם שדות התעופה שבהם טיסות ישירות מתל אביב ללונדון. ארץ. כל שדות התעופה מספקים אפשרויות תחבורה קלות לתוך העיר.

בריטיש איירווייס, אל על, איזי ג’ט, וויז אייר וארקיע איירליינס הן רק חלק קטן מחברות התעופה המציעות טיסות בין תל אביב ללונדון. רוב חברות התעופה מספקות שירות יומי, וללונדון הית’רו משרתים מספר טיסות של בריטיש איירווייס ואל על בכל יום.

ייקח בערך 5 שעות ו-25 דקות להגיע ישירות מתל אביב ללונדון. טיסה עם עצירת ביניים בעיר אחרת באירופה, כגון אתונה, רומא או וינה, היא גם אפשרות. תל אביב מקדימה את לונדון ב-2 שעות בגלל הפרש של שעתיים באזורי הזמן. ייתכן שיש שינוי זמני באזורי הזמן באביב ובסתיו, בהתאם לאופן שבו שתי המדינות מכוונות את השעון בשעה אחת כדי לנצל את שעון הקיץ.

טיסות זולות לאירופה

היבשת השנייה בגודלה בעולם, אירופה מורכבת מחצי האי אירואסיה המשתרעים מערבה, והיא מהווה כחמישית משטח היבשה הכולל של כדור הארץ. גבולותיה הצפוניים, המערביים והדרומיים נוצרים על ידי האוקיינוס ​​הארקטי, הים התיכון, הים השחור, שקע קומה-מאניץ’ והים הכספי. הגבול המזרחי של היבשת מתחיל בחוף הים הכספי הצפוני ועוקב אחר הרי אורל לפני שהוא פונה בערך לדרום מערב לאורך נהר האמבה.

כרטיס לכיוון אחד לאירופה עולה 305 שקלים מתל אביב ו-466 שקלים מאילת. כדי לקבל מחיר נמוך מהממוצע, בצע את ההזמנה שלך לפחות 5 שבועות לפני נסיעתך. יולי, אוגוסט וספטמבר נחשבים כחודשי נסיעות שיא. מישראל, ינואר הוא חודש הנסיעות הזול ביותר.

תוך 4 שעות ו-14 דקות, מטוס ללא הפסקה עשוי לנסוע 2564 קילומטרים מישראל לאירופה. עם אורך טיסה ממוצע של 5 שעות ו-15 דקות, המסלול הפופולרי ביותר הוא תל אביב ללונדון. מישראל לאירופה, אל על, Wizz Air ו-Ryanair מפעילות הכי הרבה טיסות.

שדות תעופה בלונדון

שישה שדות תעופה בינלאומיים גדולים וכן מספר נמלי תעופה מקומיים משרתים את העיר לונדון. נמל התעופה לונדון סיטי, הית’רו, סטנסטד, גטוויק, לוטון וסאות’אנד הם ששת שדות התעופה הבינלאומיים.

שדה התעופה הגדול ביותר בבריטניה הוא הית’רו. מדי שנה היא מסיעה יותר מ-80 מיליון אנשים ועובדת עם יותר מ-80 חברות תעופה. ניתן להגיע לכל הערים הגדולות ברחבי העולם באמצעות קישורים אלה.

שדה התעופה השני בגודלו בבריטניה מבחינת נפח נוסעים הוא נמל התעופה גטוויק, שדה תעופה בינלאומי משמעותי נוסף ליד לונדון. לנמל התעופה גטוויק יש שני טרמינלים שמכילים יותר מ-40 מיליון נוסעים מדי שנה ומקשרים ליותר מ-200 מיקומים ברחבי העולם.

מבחינת גודל, נמל התעופה סטנסטד הוא השלישי בגודלו בלונדון. הרכזת העיקרית של Ryanair נמצאת בסטנסטד, המספקת שירות גם לטיסות מאיזיג’ט ו-Jet2.com, בין יתר חברות הלואו-קוסט. לנמל התעופה סטנסטד היו כ-28 מיליון נוסעים בשנת 2018, מה שהופך אותו לנמל התעופה הרביעי העמוס ביותר בבריטניה.

שדה תעופה בינלאומי מרכזי נוסף בלונדון הוא לוטון, שחביב על מטיילים בתקציב מצומצם. Ryanair, EasyJet ו-Wizz Air הן חברות התעופה שמפעילות טיסות רבות ומספקות שירותי טיסה זולים.

1.4 מיליון נוסעים עברו בשדה התעופה סאות’אנד בשנת 2018, למרות היותו נמל התעופה הקטן ביותר בלונדון מבחינת תעבורת נוסעים.

שדה התעופה הקרוב ביותר ללב לונדון הוא נמל התעופה לונדון סיטי. מוזר שמספר הנוסעים המשתמשים בשדה התעופה הזה ממשיך לעלות מדי שנה; בשנת 2018, שובר שיא של למעלה מ-5 מיליון אנשים השתמשו בו.

travelist

כחברת טכנולוגיה ומדיה המתמקדת בתעשיית הנסיעות, טרווליסט נוסדה בשנת 2005. קבוצת גוליבר, יחד עם קבוצת מפל ובעלי עסקים נוספים, רכשו את המשרד ב-2009.

Travelist היא פלטפורמה חסרת פניות להערכת עלות החופשות המוצעות על ידי סוכנויות נסיעות וספקי תיירות אחרים; זה לא סוכנות נסיעות ולא מפעיל תיירות. אתר טרווליסט הוא חסר פניות וחסר פניות לחלוטין. המבקרים באתר עשויים לקבל תמונה מדויקת ומקיפה של עסקאות הנסיעות והחופשות המוצעות על ידי ספקים וסוכנים רבים במוקד מידע אחד.

טרווליסט מציג רק מציאות ניתנות לפדיון. על מנת להקל על ההשוואות, טרווליסט מרכזת הצעות ממרכזי המידע של ספקי תיירות. העסקאות מוצגות על ידי טרווליסט בהתאם לפרמטרי החיפוש שמשתמש הכניס לאחד ממנועי החיפוש של האתר.

 

דילוג לתוכן