דף הבית » מדריך דמי תיירות » כל המידע על טיסות זולות הזמנת כרטיסי טיסה זולים לחו”ל

כל המידע על טיסות זולות הזמנת כרטיסי טיסה זולים לחו”ל

כל המידע על טיסות זולות הזמנת כרטיסי טיסה זולים לחול

על ידי חיפוש אחר טיסות בעלות נמוכה ב-KAYK, אתה עשוי להפחית את הוצאות הנסיעה שלך. כדי לסייע לך למצוא את הכרטיסים הזולים ביותר, KAYAK מחפש מציאות נסיעות במספר אתרי כרטיסי טיסה. KAYAK מקל על איתור ההצעות הטובות ביותר על כרטיסי טיסה זולים, בין אם אתה זקוק לנסיעה של הרגע האחרון או לנסיעה בעתיד.

KAYAK מוצא מגוון של עלויות כרטיסים וחלופות על ידי עיבוד של יותר מ-2 מיליארד פניות טיסות מדי שנה והצגת תוצאות ממאות חברות תעופה ואתרי צד שלישי. כדי לספק לצרכנים את המגוון הרחב ביותר של אפשרויות נסיעה, הוא מציג גם תוצאות מ-2M+ נכסים, יחד עם מידע על רכבים להשכרה, חבילות טיול, פעילויות ומיליוני ביקורות מאומתות.

על ידי שילוב כרטיסים לכיוון אחד מחברות תעופה שונות, אתה עשוי לנצל את תעריפי האקרים ולהימנע מתשלום מלוא המחיר עבור כרטיס הלוך ושוב. על מנת לעזור למשתמשים להחליט אם להמתין או להזמין כעת, כלי תחזית מחירי הטיסה של KAYAK מנתח נתונים היסטוריים כדי לחזות אם המחיר עבור יעד ותאריך ספציפיים צפוי להשתנות במהלך השבוע הבא. KAYAK עולה באופן שגרתי על המתחרים בדייקנות בכל רחבי הלוח ויש לה גישה ליותר נתונים ומידע מאשר חברות נסיעות מקוונות.

travelist

עסק הטכנולוגיה והמדיה Travelist נוסד בשנת 2005 תוך התמקדות בתעשיית התיירות. קבוצת גוליבר, קבוצת מפל ובעלי עסקים בודדים שולטים כולם במשרד שרכשו ב-2009.

טרווליסט, שאינה סוכנות נסיעות ואינה מפעילת תיירות, מספקת פלטפורמה ניטרלית לניגוד בין עלות החופשות המוצעות על ידי מפעילי תיירות וסוכנויות נסיעות שונות.

אתר טרווליסט הוא חסר פניות וחסר פניות לחלוטין. האתר מאפשר למשתמשים לקבל תמונה מדויקת ומקיפה של אפשרויות נסיעות ונופש מספקים וסוכנים רבים במוקד מידע אחד.

רק מציאות ניתנות לפדיון מוצגות על ידי Travelist. לצורך השוואה קלה, טרווליסט אוסף את ההצעות ממרכזי המידע של ספקי התיירות. העסקאות ב-Travelist מוצגות בהתאם לפרמטרי החיפוש שמשתמש קבע.

ישראייר

ישראייר, הידועה גם בשם ישראייר איירליינס בע”מ, היא חברת תעופה ישראלית שמשרדה הראשי בתל אביב. היא מפעילה טיסות פנים סדירות ואוויריות מנמלי התעופה רמון, חיפה ובן גוריון, וכן טיסות שכר בינלאומיות מנמל התעופה בן גוריון לאירופה ואסיה. עם 350 עובדים, היא מעסיקה 350 עובדים והיא חברת התעופה השנייה בגודלה בישראל אחרי אל על. במהלך התפרצות הקורונה היא עברה את חברת התעופה ארקיע ישראל.

החברה החלה בטיסות פנים משדות התעופה הצפוניים של אילת, בן גוריון, שדה דב וחיפה. חלק גדול מאירופה מכוסה כיום על ידי רשת הנתיבים שלה, הכוללת כעת טיסות תכופות למקומות אחרים באסיה, אפריקה וצפון אמריקה. ב-1999 היא הרחיבה את פעילותה כדי להתחיל להציע טיסות שכר בינלאומיות. על פי הדיווחים, חברת התעופה האמריקאית הזולה JetBlue שימשה כהשראה לחברת התעופה.

כאשר החל שירות צ’רטר סדיר לנמל התעופה הבינלאומי ג’ון פ. קנדי ​​בניו יורק ביוני 2004, פעילותה של חברת התעופה הורחבה מעבר לאוקיינוס ​​האטלנטי. ב-1 במאי 2006, ממשלת ישראל ו-FAA אישרו את בקשת חברת התעופה לשנות זאת לשירות סדיר. עקב עליית עלויות הדלק והצפי לירידה בנוסעים כתוצאה מהיחלשות המטבע דאז, הופסק שירות זה בספטמבר 2008.

אל על

חברת התעופה הלאומית של ישראל היא חברת התעופה אל על לישראל בע”מ. מאז הטיסה הראשונה שלה מג’נבה לתל אביב בספטמבר 1948, התרחבה חברת התעופה לשרת למעלה מ-50 מקומות. הבסיס המרכזי שלה הוא נתב”ג, ממנו היא מפעילה שירותי פנים ובינלאומיים סדירים וכן טיסות מטען בתוך ישראל וליעדים באירופה, המזרח התיכון, אמריקה, אפריקה והמזרח הרחוק.

בשל אמצעי האבטחה המחמירים שלה הן על הקרקע והן בתוך מטוסיה, אל על היא חברת התעופה המסחרית היחידה המציידת למטוסיה מערכות הגנה מפני טילים כדי להגן עליהם מפני טילי קרקע-אוויר. כתוצאה מכך, אל על נחשבת לאחת מחברות התעופה המאובטחות בעולם. אי פעם אירעה רק חטיפה אחת של טיסת אל על, למרות היותה נושא למספר ניסיונות ופעולות טרור.

 

דילוג לתוכן