דף הבית » מדריך תיירות » טיסות זולות ללוס אנג’לס דרך ניו יורק: טיפים חשובים ומקוריים

טיסות זולות ללוס אנג’לס דרך ניו יורק: טיפים חשובים ומקוריים

טיסות זולות ללוס אנג'לס דרך ניו יורק טיפים חשובים ומקוריים

לוס אנג’לס בדרום קליפורניה היא מושב המחוז של לוס אנג’לס. זוהי העיר השנייה בגודלה במדינה ובאזור המטרופולין. מישור החוף העצום שבו ממוקמת העיר דחוס בין הרים לאוקיינוס ​​השקט; המחוז המקיף אותו, לוס אנג’לס, גדול בהרבה ובו מתגוררים יותר מ-90 קהילות משולבות, כולל בוורלי הילס, פסדינה ולונג ביץ’. המוקד של דרום קליפורניה, לוס אנג’לס, הגיע לאחרונה למעמד של עיר מדינה. הוא כונה “כפר ענק” רק בתחילת המאה ה-20. העלייה הזו מרשימה עוד יותר כאשר מבינים שבעיר במקור חסרו חלק מהמרכיבים הדרושים לעיר, נמל טבעי שכזה.

בממוצע, 89 ימים לפני הנסיעה הם כאשר אתה יכול לקבל את העסקה הטובה ביותר של חברת התעופה מניו יורק ללוס אנג’לס. אם אתה רוצה להשיג מחיר נמוך יותר, הזמינו לפחות שבועיים לפני הנסיעה. החודשים מאי, יוני ויולי נחשבים לעונת השיא. ינואר הוא החודש הזול ביותר לטיול. בממוצע, טיסות בוקר עולות בסביבות 27% יותר מטיסות לילה. הזמינו טיסה מנמל התעופה לה גוארדיה אם אתם רוצים לקצץ בהוצאות על החופשה שלכם ללוס אנג’לס. בשל קיומן של חברות לואו קוסט כמו Spirit Airlines ו-Frontier Airlines, הטיסות מ-LaGuardia זולות משמעותית.

ישנם מספר מלונות בקרבת נמל התעופה הבינלאומי של לוס אנג’לס. סופר 8 ומוטל 6 הן שתי אפשרויות לינה במחירים סבירים אשר קרובים לשדה התעופה. Hyatt Regency Los Angeles International, שנמצא קרוב לשדה התעופה, הוא אחת האפשרויות המובילות בטווח הביניים.

זמן טיסה מניו יורק ללוס אנג’לס

התאריך והשעה של ההזמנה שלך משפיעים על כמה תעלה טיסה מניו יורק ללוס אנג’לס. הימים עם עלויות הטיסה הנמוכות ביותר הם ימי שלישי, רביעי ושבת, לפי נתונים שנאספו מכל הספקים. המחיר הזול ביותר הוא כ-232 דולר ארה”ב מניו יורק ללוס אנג’לס. זמן הטיסה מניו יורק (NYC) ללוס אנג’לס הוא כ-6 שעות ו-37 דקות (LAX). כ-19 קילומטרים, או 30 דקות, במונית, יביאו אתכם מנמל התעופה הבינלאומי של לוס אנג’לס למרכז העיר. לוקח מונית בערך שעה ו-10 דקות כדי לנסוע 59 קילומטרים מנמל התעופה הבינלאומי של אונטריו למרכז העיר.

טיסות מישראל ללוס אנג לס

תעריפי כרטיסים ללוס אנג’לס השווים או פחותים מ: העלויות הן 306 דולר לכיוון אחד ו-306 דולר הלוך ושוב מאילת, 729 דולר לכיוון ו-753 דולר הלוך ושוב מתל אביב ו-1,523 דולר הלוך ושוב מעובדה. כדי להבטיח תעריף זול יותר, בצע את ההזמנה שלך לפחות שישה שבועות לפני הנסיעה שלך. יוני, יולי ואוגוסט נחשבים לחודשי השיא. פברואר של ישראל הוא החודש הזול ביותר לטיול.

תנחת בנמל התעופה של לוס אנג’לס אם אתה נוסע ללוס אנג’לס במטוס (LAX). לוס אנג’לס או לוס אנג’לס הבינלאומית הם שמות נוספים למסוף. ממרכז העיר לנמל התעופה של לוס אנג’לס, זה 9 מיילים.

זמן טיסה מניו יורק ללאס וגאס

במטוס, לוקח 2248 מיילים לנסוע מניו יורק ללאס וגאס. ברוב הטיסות הישירות ביותר, זהו מרחק האוויר. מניו יורק (NYC) ללאס וגאס, הטיסה נמשכת כ-5 שעות ו-48 דקות (LAS).

לוקח 5 שעות ו-30 דקות לטוס מניו יורק ללאס וגאס. 4 שעות, 58 דקות מבלים באוויר. סכומים אלו משקפים ממוצעים. JetBlue היא חברת התעופה המהירה ביותר, לוקחת 5 שעות, 28 דקות, בעוד האמריקאית היא האיטית ביותר, לוקחת 5 שעות, 47 דקות. חברות התעופה היחידות שמציעות שירות ללא הפסקה בין ניו יורק ללאס וגאס הן JetBlue, Delta ואמריקן.

זמן טיסה מניו יורק למיאמי

באוויר, זה לוקח 1089 מייל לנסוע מניו יורק למיאמי. ברוב הטיסות הישירות ביותר, זהו מרחק האוויר. זמן הטיסה מניו יורק (NYC) למיאמי הוא כ-3 שעות ו-12 דקות (MIA). חברות התעופה שמציעות שירות ללא הפסקה בין ניו יורק למיאמי הן אמריקן, JetBlue ודלתא. מניו יורק (JFK) למיאמי, סאות’ווסט לא מספקת טיסות (MIA). זכור שסאות’ווסט עשויה לנסוע לשדות תעופה מקומיים אחרים מכיוון שהם טסים לעתים קרובות לנמלי תעופה קטנים יותר מאשר גדולים יותר. זאת על מנת שיוכלו להעביר אליכם את החיסכון שכן טיסה לנמלי תעופה קטנים יותר גורמת לעיתים קרובות להפחתת ההוצאות.

 

דילוג לתוכן