דף הבית » מדריך תיירות » איך למצוא טיסות זולות תוך 90 דקות לניו יורק? המדריך המלא

איך למצוא טיסות זולות תוך 90 דקות לניו יורק? המדריך המלא

איך למצוא טיסות זולות תוך 90 דקות לניו יורק המדריך המלא

כדי לאתר טיסות זולות לניו יורק, השתמש באתר כמו Kayak.

• 25% מלקוחות Kayak גילו טיסות לנמל התעופה ג’ון פ. קנדי ​​בניו יורק במחירים אלה או פחות: מראלי, העלות היא 104 דולר לכיוון; מלוס אנג’לס, זה 202 דולר לכיוון; ומסן דייגו, זה 169 דולר לכיוון; זה 143 דולר הלוך ושוב.

• כדי לקבל מחיר נמוך יותר, הזמינו לפחות שלושה שבועות לפני הנסיעה.

• יוני, יולי ואוגוסט אמורים להיות חודשי השיא. הטיסה מארצות הברית היא המשתלמת ביותר בינואר.

• ברגע שתגיעו לאזור איסוף המזוודות אם יש לכם הרבה מזוודות, קחו עגלת מזוודות או עגלה. לעגלות אלו יש תשלום הקשור לשימוש בהן. כדי להשיג אחד, עליך להכניס מזומן או כרטיס אשראי למכונה.

• ישנם דוכני המרת מט”ח בקונצ’רס B, שני האולמות הקמעונאיים, שערי ההגעה הבינלאומיים בטרמינל 4, והיציאות בטרמינל 8.

אקספלורר טיסות

כאשר תוכנית ניטור הטיסה של Flight Explorer שוחררה לראשונה בשנת 1997, היא הוכרה מיד כמערכת המעקב והניהול הטובה ביותר בזמן אמת לטיסות הזמינה. מאז, FE Professional® שופר והוגדל, וכעת, עם יותר מ-5,000 מערכות פרוסות, זוהי תצוגת מצב המטוסים המובילה בעולם (ASD).

יותר מ-900 תאגידים ויותר מ-7,000 רישיונות מנוי למשתמשי קצה משתמשים בשירותי ה-ASD של Flight Explorer. 85 אחוז מהמשתתפים בתהליך קבלת החלטות בשיתוף פעולה (CDM) של ה-FAA וכן 50 אחוז מחברות התעופה הגדולות והאזוריות בצפון אמריקה נמנים עם הלקוחות הארגוניים של Flight Explorer.

CAE Flight Explorer (FE) היא ספקית עולמית מובילה של פתרונות תקשורת, טכנולוגיית מידע ומעקב אחר מטוסים לתעשיית התעופה. Flight Explorer מציע ללקוחות את פתרונות תמיכת ההחלטות והתקשורת החזקים והאמינים המשפרים את פעולות הטיסה הכוללות כספקית המובילה בעולם של מידע, דיווח ותצוגה עולמי של מעקב טיסות בזמן אמת. CAE Airline Solutions, הספק העולמי המוביל של פתרונות ושירותים משולבים עבור שדות תעופה וחברות תעופה, כולל Flight Explorer ומוצריה.

טיסות סודיות

מציאת טיסה באינטרנט עשויה להיות מעט מאיימת. ישנם מספר משתנים, כולל התאריכים, השעות, העלות, מחלקת הנסיעה, חברת התעופה ואחרים.

באופן טבעי, תחילה עליך לקבוע איזו חברת תעופה מציעה את המבצעים הטובים ביותר על מנת לבצע הזמנה דרך אתר האינטרנט של חברת התעופה. אתה יכול להשתמש במגוון של OTAs ומנועי חיפוש נסיעות כדי לאתר את ההצעות הטובות ביותר כדי שתוכל לבחור את אתר האינטרנט של חברת תעופה לבקר. כמה OTAs אפילו מספקים הטבות שיכולות לעודד לקוחות להזמין מקום אחר בנוסף לאתר האינטרנט של חברת התעופה.

• קיאק

האתר מאגד השוואות מחירים ממספר אתרים למיקום אחד כדי שתוכל לזהות במהירות את הפתרונות המשתלמים ביותר. כדי לסיים את ההזמנה, בדרך כלל תסיים לנווט לאתר נפרד. קיאק הוא מנוע חיפוש לנסיעות, לא OTA. זה גם מקום מצוין להתחיל בו כי זה מנוע חיפוש.

• מומונדו

בדומה לקיאק, מומונדו הוא מנוע חיפוש מטה לנסיעות. אתה יכול להזין את פרטי הטיול שלך בתיבת החיפוש הפשוטה שמוצגת בדף הבית.

• אורביץ

OTA אמין נוסף שקיים מאז 2001 הוא Orbitz. אתר זה שונה מעט מאחרים בכך שיש לו תוכנית תגמולים משלו, Orbitz Rewards. כאשר אתה משתמש ב-Orbitz כדי לבצע הזמנות של מלונות, חברת תעופה וחבילות נופש, אתה עשוי להרוויח אורבקס. אבל אתה יכול להשתמש ב-Orbucks רק כדי לשלם עבור לינה.

• Agoda

פרייסליין היא הבעלים של OTA Agoda. כאשר מחפשים טיסות, אתר זה אינו מספק הרבה יותר מחיפוש פשוט עם מספר מסננים לבחירה. שווה לבדוק את Agoda אם אתם מחפשים אפשרויות לינה יוצאות דופן כמו דירה או וילה פרטית, אבל אין לה הרבה מה להציע בקניות לטיסות.

• Hotwire

דף הבית הפשוט מספק שדה חיפוש מרכזי בו תוכלו להזין את תאריכי הטיול שבחרת וערי היציאה וההגעה. כדי לגשת לחיפוש הטיסה, עליך ללחוץ על הכרטיסייה השלישית בתיבת החיפוש הראשית.

חיפוש טיסות

• Skiplagged מנצל פגם בהזמנת חברות תעופה קונבנציונליות כדי לאתר נסיעות בעלות נמוכה. Skiplagged מחפש גם כרטיסים לעיר נסתרת, שהם טיסות מעיר א’ לעיר ג’ עם עצירת ביניים בעיר ב’, בנוסף לחיפוש רק כרטיסים מעיר א’ לעיר ב’. בהתחשב בכך שטיסות עם עצירות ביניים הן לרוב זולות יותר מאשר טיסות ישירות, אתה יכול לנחות בעיר B ולהחסיר את הרגל השנייה שלך.

• Hopper היא אפליקציית סמארטפון מהשורה הראשונה למציאת כרטיסי טיסה זולים. עם דיוק של עד 95%, הוא מקרין עלויות כרטיסי טיסה עד שנה מראש. כל שעליך לעשות הוא להזין לוח טיסות כדי להתחיל, והופר ייעץ לך מתי להזמין את הנסיעה שלך. על ידי מעקב אחר טיסות גם כשאתה לא משתמש באפליקציה באופן פעיל, הופר אומר שהיא יכולה לעזור לך לחסוך עד 40% במחירי הטיסה.

• מומונדו עלתה על שאר אתרי השוואת המחירים שבדקנו תוך כדי חיפוש אחר נסיעות לחו”ל, במיוחד עבור טיסות במחלקת עסקים. במקום למכור כרטיסים באתר האינטרנט שלה, Momondo פועלת על ידי עריכת התמחור עבור כרטיסים בשירותי כרטוס מקוונים אחרים.

 

דילוג לתוכן