דף הבית » מדריך תיירות » על מה אנשים אומרים: האם ניס עדיין יעד תיירותי אטרקטיבי?

על מה אנשים אומרים: האם ניס עדיין יעד תיירותי אטרקטיבי?

האם ניס היא עדיין יעד תיירות אטרקיבי

ניס צרפת היא עיר בדרום צרפת והיא ידועה גם כמדינה היפה ביותר עלי אדמות. ניס מפורסמת ביופייה כבר שנים. זהו גם אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בצרפת.

ניס היא עיר המושכת אנשים רבים מכל העולם, וזה הופך אותה ליעד אטרקטיבי לתיירים. לעיר יש הרבה מה להציע, הן לתיירים והן לתושבים. יש בה חופים, פארקים, מונומנטים ומוזיאונים להציע למבקרים. הוא מציע גם הזדמנויות קניות נהדרות לתושביה וגם לתיירים.

התיירות הייתה חלק עיקרי מהחיים בניס, צרפת וכך הייתה במשך מאות שנים.

ניס היא עדיין אחד מיעדי התיירות האטרקטיביים בעולם ונשארה כזו במשך עשרות שנים. לא רק החופים המפורסמים מושכים תיירים לניס אלא גם ההיסטוריה, התרבות והארכיטקטורה שלה. הריביירה הצרפתית מציעה אטרקציות רבות אחרות כמו טעימות יין, גולף, קניות וחיי לילה. זה גם ביתם של מוזיאונים ידועים רבים כמו מוזיאון ד’אורסיי ומוזיאון ל’אורנג’רי. העיר מציעה גם מגוון רחב של פעילויות מלבד סיורים באתרים הכוללים חיי לילה, טיולי אופניים ואפילו טיולי רכיבה על סוסים!

ניס ידועה ברחבי העולם בזכות החופים שלה, הנחשבים בין הטובים באירופה. קו החוף של העיר משתרע מקאפ פראט לסן-רפאל, כשאחת הרצועות הארוכות ביותר היא בין מונקו לסן-טרופז.

ניס למטייל

ניס, הנמל העיקרי של הריביירה הצרפתית, מושך תיירים המתעניינים בהיסטוריה, בתרבות גבוהה ובחוף אל חופי הים התיכון שלה. אין ספק שיש בעיר האקסצנטרית הזו יותר מאשר חוף חלוקי אבן, מבנים בצבעי פסטל ועצי דקל מנופפים.

עונות הכתף של ספטמבר עד אוקטובר ואמצע מרץ עד אפריל הן התקופות הטובות ביותר לבקר בניס, שכן אתה יכול לנצל את המחירים הנוחים למלונות. העיר חווה יותר ממחצית השנה עם ימי שמש, והטמפרטורות הגבוהות הממוצעות נעות מאמצע שנות ה-50 בחורף ועד שנות ה-80 הנמוכות בקיץ. למרות ההבדלים הללו, אתם עשויים ליהנות מהאקלים הים תיכוני כל השנה.

בהשוואה לערים צרפתיות אחרות, ניס מציעה מטבח קליל יותר. מרכיבים צרפתיים מסורתיים, גבינות טריות, בשר וירקות משולבים כולם במטבח הניקואי, שיש לו גם רמז לטעם ים תיכוני. בשל מיקומו על חוף הים, פירות ים הם מאכל נפוץ, כפי שמעיד הסלט הידוע niçois, המשלב עגבניות טריות, ירקות מעורבים, טונה, אנשובי ושעועית ירוקה ברוטב קליל של שמן זית.

אם תרצו להישאר בקרבת מרכז העיר, הליכה היא השיטה הטובה ביותר לנווט ברחבי ניס. לניס, כמו עיירות צרפתיות רבות אחרות, יש מערכת תחבורה ציבורית אמינה ופרקטית. כל היעדים התיירותיים החשובים, תחנת הרכבת ניס-ויל, ונמל התעופה הבינלאומי ניס קוט ד’אזור מוגשים כולם באוטובוסים (NCE).

הריביירה הצרפתית

הריביירה הצרפתית היא מקום קסום, בו תוכלו למצוא את השמש, החול והים. זהו גם יעד לתיירים שרוצים לחוות את היופי של האזור הזה.

מקומות אלו מעלים את הפאר והיופי המרשימים של הריביירה הצרפתית לרמה חדשה לגמרי. יש מגוון מקומות לבקר בהם במהלך הקיץ ומעבר לו, מהחופים הנוצצים והטיילות של קאן ומונקו ועד לשדות הלבנדר של גראס והכפרים מימי הביניים של פרובנס.

הערים הזוהרות של קאן וניס, כמו גם העיירות המקסימות על צוק אזה וסן פול דה ואנס, הן מה שהריביירה הצרפתית ידועה בה ביותר, אבל יש גם הרבה אזורים רגועים יותר לגלות.

פרובנס למטייל

המחלקות הדרום מזרחיות של צרפת בוש-דו-רון, ווקלוס, אלפ-דה-האוטה-פרובנס ו-ואר מרכיבות את האזור ההיסטורי והתרבותי המכונה פרובנס. הוא משתרע בערך במקביל הן את האזור המודרני של פרובנס-אלפ-קוט ד’אזור והן את המחוז לשעבר של פרובנס.

פרובנס הוא אזור חושי-רומנטי שמתגמל את המבקרים בנופים מדהימים, מטבח מענג וחיים שקטים בעיר הקטנה. באזור צרפת יש את הנוף הנכון, עם כפרים היסטוריים בראש גבעה המודגשים על ידי מטעי זיתים עסיסיים ושדות לבנדר בפריחה מלאה. למרות שאקס-אן-פרובנס ואביניון ידועות בזכות הארכיטקטורה והאטרקציות התרבותיות שלהן בסגנון רומי, אלו העיירות הקטנות והפחות מוכרות עם כבישים מתפתלים המובילים לביסטרו שכונתיים עם נופים מדהימים שהכי תופסים את מהות הדרום של צרפת.

מרסיי

מרסיי היא המרכז האדמיניסטרטיבי והמסחרי של פרובאנס-אלפ-קוט ד’אזור, אחד מהאזורים הצומחים ביותר בצרפת, וכן בירת מחוז בוש-דו-רון בדרום צרפת.

עם זאת, הנכונות של העיר לאמץ את השינוי הוכחה כאיכותה המתמשכת ביותר. מעט עקבות מהעבר עדיין נראים בארכיטקטורה שלו. במהלך מלחמת העולם השנייה הרסו כוחות הכיבוש הגרמניים כמה אתרים, כולל גשר הטרנספורטר שחצה את הנמל הישן (Vieux-Port) ואת שכונת Panier מצפון לנמל. אבל המארסיי עצמם הביאו לשינוי נוסף. הם עם לא קשור הפתוחים לרעיונות חדשים, למרות המיסטיקה שאופפת אותם.

 

דילוג לתוכן