דף הבית » מדריך תיירות » כל מה שצריך לדעת על: טיסות זולות לברן עיר הבירה של שוויץ לכיוון אחד

כל מה שצריך לדעת על: טיסות זולות לברן עיר הבירה של שוויץ לכיוון אחד

כל מה שצריך לדעת על טיסות זולות לברן עיר הבירה של שוויץ לכיוון אחד

מעטים האנשים שיכולים לעמוד בפני האטרקציות של עיר הבירה של שוויץ, שהיא מיקום מקסים. איכות חיים ייחודית ניתנת לאזרחי ברן בזכות הארכיטקטורה המדהימה שלה, המבנים מימי הביניים ונופי האלפים עוצרי הנשימה. העיר העתיקה שלה, אתר מורשת עולמית, מקבלת את פני המבקרים באווירה מקסימה ובמבוך של סמטאות מקסימות לשוטט בהן. ה-Zytglogge, מגדל שעון יפהפה מימי הביניים שנבנה בשנת 1530, הוא אחד מציוני הדרך ההיסטוריים הבולטים של ברן למרות מספרם העצום של העיר.

טמפרטורות הקיץ בברן נעימות, במיוחד מיוני עד אוגוסט. זה הזמן האידיאלי לטייל אם אתם רוצים לנצל את האטרקציות השונות במזג אוויר חם ויבש.

אם לא אכפת לך מהקור, אתה עדיין יכול לעשות הרבה סיורים מדצמבר עד פברואר ולהשיג את החופשה שלך בעלות נמוכה יותר, גם אם הוא עשוי להיות קריר למדי במהלך החורף.

אתה יכול לבקר https://www.cheapflights.com/flights-to-berne/ כדי לבדוק אם יש טיסות זולות לברן.

טיסות לשוויץ

ב-72 השעות הקודמות התגלה מחיר הטיסה הנמוך ביותר מתל אביב לשוויץ 130 שקלים לכיוון ו-330 שקלים הלוך ושוב. המסלול העמוס ביותר הוא מתל אביב לציריך, וב-72 השעות הקודמות התגלה התעריף הזול הלוך ושוב במסלול זה הוא 204 ₪.

המסלול הנפוץ ביותר עבור SWISS מתל אביב לציריך הוא. אל על, איזיג’ט ואמריקן איירליינס נוסעות לרוב לשוויץ.

מנוע חיפוש לנסיעות הוא KAYAK. במילים אחרות, אנו מחפשים באינטרנט כדי לאתר את האפשרויות הזולות ביותר עבור הצרכנים שלנו. אנו מסוגלים לספק מגוון רחב של עלויות ובחירות בטיסות מתל אביב לשוויץ הודות לעיבוד שלנו של יותר מ-2 מיליארד בקשות נסיעה בשנה. עם תעריפי האקרים, אתה יכול לשלב כרטיסים לכיוון אחד כדי לשלם פחות מכרטיס הלוך ושוב רגיל. לאחר מכן, אתה יכול לקחת מטוס מתל אביב לשוויץ ועוד אחד משוויץ לתל אביב.

גוגל טיסות

מנוע חיפוש לטיסות אינטרנט, Google Flights מקל על רכישת כרטיסי טיסה ממוכרים עצמאיים. לאחר השתלטות, גוגל הציגה אותו לראשונה בשנת 2011. כעת הוא מרכיב של Google Travel.

האפשרות לבצע חיפושים פתוחים באמצעות קריטריונים אחרים מלבד היעד היא אחד החידושים של Google Flights. לדוגמה, משתמש עשוי לחפש טיסות בתוך מסגרת זמן וטווח מחירים מסוימים, ויוצג עם מספר אפשרויות יעד. לחלופין, משתמש יכול לבחור מיקום, ו-Google Flights תחשב את העלות עבור כל יום ב-12 החודשים הבאים ויציג את התוצאות בגרף או בטבלה. המשתמשים עשויים פשוט למצוא את התאריך הזול ביותר לטוס ליעד הודות לכך.

שדה התעופה ברן

אלבה, פלמה ומנורקה הם רק כמה מהמקומות שברן מחוברת אליהם דרך שדה התעופה. כניסות ויציאות מתרחשות במהירות בגלל גודלו הקטן.

ניתן להשתמש בתחבורה ציבורית כדי להגיע לעיר. תחנת הרכבת Belp נגישה דרך האוטובוס לנמל התעופה. משם, רכבת S-Bahn תיקח אתכם לתחנה המרכזית של ברן. כרטיס ברן מכסה את עלות השימוש בתחבורה ציבורית משדה התעופה לעיר עבור אורחים השוהים לילה בברן.

המרחק בין מרכז העיר ברן לשדה התעופה הוא כ-10 קילומטרים.

שדה התעופה איבד יותר משליש ממחזור המכירות שלו בגלל ש-SkyWork Airlines, שכעת לא מפעל, הייתה מקורקעת שם. לשירות התחבורה האווירית של הממשל הפדרלי של שוויץ Lufttransportdienst des Bundes יש שני מטוסים עסקיים המבוססים בשדה התעופה, למפעיל של שירות החירום הרפואי של הליקופטר REGA יש אחד מהבסיסים שלו בבלפ, ושתי חברות הובלה למסוקים וכן שני בתי ספר לטיסה (אחד ממונע , אחד לרחפנים) פועלים בשדה התעופה. נכון לעכשיו, מפעילי הצ’רטר Helvetic Airways ו-Peoples Airways מציעים מספר מוגבל של טיסות במהלך עונת החגים.

 

דילוג לתוכן