דף הבית » מדריך תיירות » איך למצוא טיסות זולות של אל על לשבוע זה? כל מה שחשוב לדעת

איך למצוא טיסות זולות של אל על לשבוע זה? כל מה שחשוב לדעת

איך למצוא טיסות זולות של אל על לשבוע זה כל מה שחשוב לדעת

ההיסטוריה של אל על כרוכה בל יינתק בהיסטוריה של האומה מאז היווסדה כחברת התעופה הלאומית של ישראל. כשאתה חוקר את ההיסטוריה שלנו ואת הפעילויות הנוכחיות שלנו, אנו ממליצים לך בחום להכיר אותנו.

אל על שומרת על תנופת ההתחדשות תוך התייחסות לסביבה התחרותית בקווים לאירופה וצפון אמריקה. חברת התעופה גם מציגה מודל תמחור חדש עבור כרטיסים במחלקת תיירים לכל היעדים באירופה, המאפשר ללקוחות להתאים את חווית הנסיעה שלהם ולנצל את התעריפים התחרותיים.

עם מבנה המחירים החדש של כרטיסים במחלקת תיירים לכל המיקומים באירופה, מטיילים יכולים כעת ליצור מסלול טיסה משלהם ולנצל מבצעים מיוחדים.

לחיפוש טיסות משתלמות היכנסו לאתר אל על. https://www.elal.com/

איך למצוא טיסות זולות

אפילו כשמחירי הכרטיסים מזנקים כיום, טיסות הן לרוב ההוצאה הגדולה ביותר לנסיעות, אבל הן לא חייבות להיות. אתה יכול להוריד את מחיר הטיסות הרגילות שלך בחצי או יותר על ידי שימוש בכלים המתאימים, אימוץ המנטליות המתאימה, ויישום צעדים מסוימים לצמצום עלויות. לא צריך להיות מומחה כדי לקבל טיסות זולות.

• גמישות טיסה

שגיאת תכנון הנסיעות הבודדת והיקרה ביותר שאתה יכול לעשות עשויה לעלות לך בקלות מאות דולרים: אי קביעת תאריכי החופשה שלך מראש לפני רכישת כרטיסים. הגיע הזמן להפסיק את השגרה. אתה יכול לעשות זאת על ידי הקפדה על מה שאנו מתייחסים אליו כחוק הטיסה הראשונה.

• הימנע מטיסות ישירות

כן, ייתכן שיש חיסכון כה משמעותי. כמובן שההחלטה ללכת קצת יותר רחוק בתמורה להנחה היא שלך. עם זאת, זה נשמע כמו עסקה נהדרת לשלם פחות מחצי יותר, וזו שיטה מצוינת לאתר כרטיסים זולים יותר.

• לטוס בימים הזולים ביותר.

הכל עשוי להסתכם בתזמון כשזה מגיע למציאת טיסות זולות. והרבה פעמים, זה לא משנה מתי אתה מזמין את הטיסות שלך באותה מידה שזה משנה כשאתה עולה על המטוס. להפיק את המרב מימי הטיסה הזולים ביותר הוא המפתח.

• הנחות טיסות

שקול להירשם ל-Thrifty Traveler Premium לאחר ההרשמה לקבלת התראות על טיסה כדי לקבל 90% יותר מבצעי נסיעות. כדי להבטיח שתראה רק מציאות של חברות תעופה מעיר הולדתך, חברי פרימיום מקבלים הצעות מקומיות ובינלאומיות כמו גם עסקאות עסקיות ומחלקה ראשונה המותאמות אישית לנמל התעופה המקומי שלך.

• Google Flights

מנוע החיפוש הטוב ביותר למבצעי טיסות הזמין הוא Google Flights, ואנחנו מסתמכים עליו מאוד כדי לגלות טיסות זולות בכל יום. Google Flights הוא המקום הטוב ביותר להתחיל בו כל חיפוש אחר טיסות בעלות נמוכה. מנועי חיפוש אחרים פשוט חסרים את שפע היכולות העוצמתיות שלהם.

טיסות ברגע האחרון

המונח “טיסה ברגע האחרון” מתייחס לטיסה המוזמנת ממש לפני מועד ההמראה המתוכנן. עם זאת, ניתן לרכוש אותם מדי פעם ביום הטיול או יום לפני הטיול. בדרך כלל, הם נרכשים בימים או בשבועות שקדמו למסע.

עבור אנשים שיש להם לוחות זמנים גמישים לנסיעות או שרוצים תחבורה מיידית, טיסות ברגע האחרון הן אידיאליות. בשל רצונה של חברת התעופה למלא את המטוס, רכישות של טיסות ברגע האחרון יכולות לגרום לעלויות נמוכות יותר מאלו הקודמות, גם אם זה לא כך בדרך כלל.

למרות שהמונח “הרגע האחרון” עשוי לרמוז שקונים כרטיסים רק לפני ההמראה, אי אפשר להזמין טיסה בדקות שלפני ההמראה מכיוון שהצ’ק אין כבר ייסגר.

טיסות זולות לאירופה

יש כמה מבצעים מדהימים הזמינים עכשיו לאירופה. מעולם לא היה רגע טוב יותר ללכת לאירופה מאשר עכשיו, מה שחפף עם עלויות הטיסות הפנימיות הגדלות בארה”ב. טיסות ליבשת אירופה זמינות במחיר הוגן עד קיץ 2023, ואני לא מתייחס רק לחברות הלואו קוסט. כן, אם ברצונכם לאתר כרטיסים זולים לאירופה, תוכלו לנסוע עם Ryanair או להזמין טיסה ברגע האחרון. עם זאת, בחברות תעופה מהשורה הראשונה ובמסלולי טיסה, תוכל גם ליהנות מהנחות משמעותיות.

העלות של כרטיסי טיסה הלוך ושוב לאירופה תשתנה בהתאם לחברת התעופה שתבחר, לאן תיסע ומתי תרצה לנסוע.

 

דילוג לתוכן