דף הבית » מדריך דמי תיירות » איך מוצאים טיסות זולות? כל מה שחשוב לדעת

איך מוצאים טיסות זולות? כל מה שחשוב לדעת

איך מוצאים טיסות זולות כל מה שחשוב לדעת

ההיבט היקר ביותר בטיול הוא בדרך כלל הטיסה. למרות שעלויות הטיסה הטרנס-אטלנטיות ירדו לאחרונה, הן עדיין עשויות להשפיע במידה ניכרת על התקציב של כל מטייל. מציאת מציאה זולה של חברת תעופה עשויה להפוך או לשבור את הטיול שלכם, בין אם אתם משפחה שמתכננת חופשה בינלאומית או נוסע סולו בתקציב נמוך.

למרות זאת, חברות תעופה מציעות אלפי מציאות מדהימות מדי יום, החל מכרטיסים שדווחו בצורה שגויה ועד לפרומואים בלעדיים ועד לקיצוץ בעלויות להצעת מחיר גבוה יותר על חברות תעופה אחרות. אם תדעו איפה לחפש, אולי תמצאו טיסות משתלמות שיאפשרו לכם לצאת לטיול חלומותיכם.

• תאריכי יציאה מתכווננים

בהתאם ליום בשבוע, לעונה ולחגים הממשמשים ובאים כמו חג המולד, סילבסטר, חג ההודיה או הרביעי ביולי, עלויות כרטיס הטיסה עשויות להשתנות באופן משמעותי. כולם רוצים לנפוש במקום חמים בחורף או לטייל כשהילדים מחוץ לבית הספר, ולכן אוגוסט הוא חודש טיולים פופולרי בכל אירופה.

• מיקומים גמישים

לפחות תסתגל לאן אתה טס אם אתה לא יכול להיות גמיש לגבי מתי אתה טס. למרות שזה אידיאלי להיות גמיש בשני התחומים, אתה חייב לפחות להיות כזה באחד אם אתה רוצה לחסוך הכי הרבה כסף ולהזמין חברת תעופה זולה לטיול שלך.

• אל תזמינו תמיד טיסות ישירות

התאמה לתוכניות הנסיעה שלך תעזור לך למצוא טיסות זולות, בנוסף להיות גמישים בתאריכי הנסיעה ובמקומות הנסיעה שלך. גלה כמה יעלה להגיע ישירות ליעד שלך לפני השימוש באפשרות זו. לאחר מכן, פתח את Google Flights והזן את היבשת של מיקום זה כדי לראות את העלויות לשדות תעופה סמוכים.

• הצעות מיוחדות

ודא שנרשמת למיילים מסוימים לפני שתתחיל לחפש תאורה מסוימת. תוכל לקבל את ההצעות הטובות ביותר הזמינות על ידי הרשמה לרשימות התפוצה של חברות תעופה ואתרי מבצעים של הרגע האחרון. למרות ש-99% מהם עשויים שלא להשתלב בתוכניות שלך, מעקב אחר ההנחות יכול להבטיח שלא תפספס סיכוי פנטסטי.

אקספלורר טיסות

כאשר תוכנית ניטור הטיסה של Flight Explorer שוחררה לראשונה בשנת 1997, היא הוכרה מיד כמערכת המעקב והניהול הטובה ביותר בזמן אמת לטיסות הזמינה. מאז, FE Professional® שופר והוגדל, וכעת, עם יותר מ-5,000 מערכות פרוסות, זוהי תצוגת מצב המטוסים המובילה בעולם (ASD).

יותר מ-900 תאגידים ויותר מ-7,000 רישיונות מנוי למשתמשי קצה משתמשים בשירותי ה-ASD של Flight Explorer. 85 אחוז מהמשתתפים בתהליך קבלת החלטות בשיתוף פעולה (CDM) של ה-FAA וכן 50 אחוז מחברות התעופה הגדולות והאזוריות בצפון אמריקה נמנים עם הלקוחות הארגוניים של Flight Explorer. CAE Flight Services היא הספקית העולמית המובילה של פתרונות ושירותים מקיפים עבור שדות תעופה וחברות תעופה. על ידי שיפור הביצועים ב-14 תחומים חיוניים בפעילות חברות התעופה, CAE Flight Services מסייע לעסקים להגדיל את השורה התחתונה שלהם.

איזיג ט

איזי ג’ט עלתה לגדולה כחברת התעופה המובילה באירופה לטווחים קצרים במהלך 25 ​​השנים האחרונות, בכך שהיא מאפשרת לנוסעים להזמין כרטיסים זולים בקווי הטיסה העמוסים ביותר ביבשת, המקשרת בין יותר מ-30 מדינות ולמעלה מ-100 ערים. אנו מחויבים להציע לא רק כרטיסי טיסה זולים, אלא גם תחבורה מהשורה הראשונה אל ומנמלי התעופה המובילים באירופה. ב- easyJet, אנו מספקים שירות המחבר מטיילים, משפחות וחברות בין בריטניה, צרפת, גרמניה, איטליה ומקומות פופולריים אחרים באירופה.

חיפוש טיסות

momondo הוא אתר שמחפש בכל העולם הצעות נסיעות על מלונות, טיסות ורכבים להשכרה. אנחנו לא מוכרים כרטיסי טיסה, חדרי מלון או חבילות השכרת רכב; במקום זאת, אנו מספקים לך רשימה של חלופות הנסיעה הרבות, התמחור העדכני ביותר, ומאפשרים לך לבחור את המציאה שאתה הכי אוהב.

momondo הוא אתר metasearch לנסיעות שמאתר ומעמיד את המבצעים המובילים על לינה, תחבורה וחבילות. מכיוון שאנו חופשיים, אנו אף פעם לא מתעסקים בעמלות ההזמנה ולעולם איננו משתמשים בקובצי Cookie כדי להעלות את המחירים.

 

דילוג לתוכן