דף הבית » מדריך דמי תיירות » הנה משהו שלא ידעתם עליו: אתר השוואת מחירי טיסות זולות

הנה משהו שלא ידעתם עליו: אתר השוואת מחירי טיסות זולות

הנה משהו שלא ידעתם עליו אתר השוואת מחירי טיסות זולות

מציאת טיסה עשויה להיות מעט קשה. תאריכים, תזמונים, עלות, מחלקת תעריף, חברת תעופה ועוד רבים אחרים הם כולם שיקולים חשובים.

תחילה עליך לבחור איזו חברת תעופה מציעה את המבצעים הטובים ביותר על מנת לבצע הזמנה מקוונת. אתה יכול לקבל את ההנחות הגדולות ביותר באמצעות מגוון OTAs ומנועי חיפוש נסיעות, שיכולים לסייע לך להחליט באיזו חברת תעופה לבקר. כמה OTAs מרחיקים לכת ומציעים הטבות שעשויות לעודד לקוחות להזמין מקום אחר מחוץ לאתר האינטרנט של חברת התעופה.

• מומונדו

בדומה לקיאק, Momondo הוא מנוע חיפוש מטה לנסיעות. אתה יכול להזין את פרטי הטיול שלך בתיבת החיפוש הקלה בדף הבית.

התכונה האהובה עלינו באתר זה היא כיצד הוא מציג חזותית את מגמות התמחור עבור הטיסה שלך. אתה יכול לקבוע אם אתה יכול לחסוך כסף על ידי שינוי מעט תאריכי הטיול שלך. בצד שמאל של המסך, הוא מספק גם מעקב אחר מחירים ומספר אפשרויות סינון.

• קיאק

אתה יכול פשוט לזהות היכן נמצאים הפתרונות הנמוכים ביותר בזכות השוואת העלויות של האתר ממספר אתרים במקום אחד. בדרך כלל תסיים לנווט לאתר אחר כדי לסיים את ההזמנה שלך.

• Expapedia

OTA מנוסה נוסף שצרכנים השתמשו בו מאז שנות ה-90 הוא אקספדיה. אקספדיה הייתה משאב מומלץ למציאת וביצוע הזמנות טיסות אז. כשזה מגיע לתמחור, קנייה דרך Expedia היא לא תמיד האפשרות הטובה ביותר, אבל לא תמיד אתה משלם יותר ממה שהיית משלם באתר האינטרנט של חברת התעופה.

• ה-Priceline

OTA Priceline הפופולרית אחראית לפיתוח תכונת Name Your Own Price והזמנות אטומות. הנחות עשויות להיות זמינות בהזמנות מסוימות, עם זאת, פרטי מידע רבים נשמרים עד לאחר ההזמנה.

טיסות סודיות

מוצאים טיסות לואו קוסט? מנוע חיפוש טיסות רב-תכליתי, השוואת מחירי טיסות בעלות נמוכה, הודעות הפחתת מחירים וכרטיסים של הרגע האחרון עשויים להימצא בטיסות נסתרות.

Secret Flights עושה כל מאמץ להפעיל את האתר ולספק את שירותיו בהתאם לכל החוקים החלים, לרבות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) משנת 2013, ולהבטיח שהאתר יהיה נגיש לכל המשתמשים. , לרבות בעלי מוגבלויות.

טיסות זולות לאירופה

אירופה, היבשת השנייה בגודלה, מזכירה חצי אי גדול או תת יבשת קטנה. כל יבשת אירופה ממוקמת בחצי הכדור הצפוני ומהווה את החלק המערבי ביותר של גוש היבשה האירו-אסייתי. איים גדולים יותר כמו איסלנד והאיים הבריטיים, הכוללים את בריטניה ואירלנד, הם חלק מאירופה.

הנה כמה הצעות כיצד להשיג את העסקה הטובה ביותר ולקבל את הטיסה הקלה ביותר האפשרית, בין אם אתה נוסע לכיוון אחד או חוזר.

אולי תנסה ללכת לסקייסקנר כדי לחפש טיסות לא יקרות לאירופה.

עיין במבצעי הטיסה המובילים מכל מקום לכל מקום, ואז הזמינו בחינם. מסע עם ביטחון. קבל את המידע העדכני ביותר על מגבלות הנסיעה באירופה ועדכונים אם משהו משתנה. כדי לטוס לאירופה, בחר את החודש הזול ביותר או אפילו היום. לחלופין, הגדר התראות מחיר כדי להזמין במחיר הטוב ביותר.

השתמש בתכונת “חודש שלם” של Skyscanner כדי לקבל את החודש והיום הנמוכים ביותר לטוס לאירופה אם תוכניות הטיול שלך גמישות. על ידי שימוש באפשרות “כלול שדות תעופה שכנים”, תוכל להרחיב את החיפוש אחר טיסות זולות לאירופה. זה עשוי לאפשר לך לחסוך כסף בכך שתאפשר לך לבדוק את עלות הטיסות לכל שדות התעופה הקרובים ביותר לנקודות ההתחלה והסיום שלך. לפני טיסה לאירופה, ודאו שיש לכם את ביטוח הנסיעות המתאים. כך, תהיו מוכנים לשלם עבור כל הוצאות בלתי צפויות כמו עיכובים או מזוודות חסרות.

גוגל טיסות

כלי אינטרנט למציאת טיסות בשם Google Flights מקל על רכישת כרטיסי טיסה ממוכרים עצמאיים. אחד החידושים של Google Flights הוא שהוא מאפשר חיפושים פתוחים על סמך פרמטרים אחרים מלבד היעד; לדוגמה, משתמש יכול לחפש טיסות בתוך מסגרת זמן וטווח מחירים מסוימים ולהופיע עם מספר אפשרויות יעד. לחילופין, משתמש יכול לבחור מיקום, ו-Google Flights תחשב כל מחיר עבור כל יום ב-12 החודשים הבאים, ויציג את התוצאות בגרף או בטבלה. זה מקל על הלקוחות לבחור את היום הזול ביותר לטוס ליעדם.

 

דילוג לתוכן