דף הבית » מדריך תיירות » הטיסות הזולות ביותר של Ryanair מתל אביב למילאנו: כל מה שחשוב לדעת

הטיסות הזולות ביותר של Ryanair מתל אביב למילאנו: כל מה שחשוב לדעת

הטיסות הזולות ביותר של Ryanair מתל אביב למילאנו כל מה שחשוב לדעת

נסיעה ללא הפסקה מתל אביב למילאנו אורכת בדרך כלל 4 שעות ו-9 דקות. במהלך ההפלגה עוברים 2667 קילומטרים. מתל אביב למילאנו משרתות 10 טיסות ללא עצירות ביום, ובסך הכל 74 טיסות שבועיות. המחיר הטוב ביותר לכיוון אחד עבור נסיעה זו במהלך שלושת הימים האחרונים היה ₪247 מ-Ryanair. בנוסף, משתמשי KAYAK גילו כרטיסים הלוך ושוב מתל אביב למילאנו ב-₪532 ב-Ryanair ו-₪754 באיזי ג’ט.

אם אתה נוסע למילאנו בשבת, כרטיס הטיסה שלך בדרך כלל יעלה פחות, בעוד שנסיעה ביום ראשון תעלה יותר. לקבלת מחירי הטיסה הטובים ביותר בטיסה חזרה לתל אביב, אולי תחשוב על לנסוע ביום רביעי ולא ביום שישי.

תמורת ₪193 או פחות לכיוון אחד ו-₪403 או פחות הלוך ושוב, 25% מלקוחות קיאק גילו טיסות בקו זה. בממוצע, 83 ימים לפני הנסיעה, התגלתה מחיר הטיסה הזול ביותר מתל אביב למילאנו. אם אתה רוצה להשיג מחיר נמוך יותר, הזמינו לפחות שבעה שבועות לפני הנסיעה. ספטמבר, אוקטובר ונובמבר נחשבים לעונות השיא. ינואר הוא החודש הזול ביותר לטיול.

בממוצע, יציאות בוקר זולות בסביבות 17% מהיציאות בערב.

טיסות למינכן ריינאייר

מינכן היא עיר פרדוקסלית להפליא שמצליחה להיות גם היי-טקית וגם מודרנית תוך שמירה על כבוד חזק למסורות שעליהן היא הוקמה. העובדה ששתיית הרבה בירה נהדרת היא אחת מאותן מסורות בהחלט עוזרת, אבל זה לא רלוונטי. מה שחשוב לזכור הוא שכשאתה נוסע למינכן, אתה מקבל את הטוב משני העולמות: גורדי שחקים מסנוורים ומכוניות BMW, כמו גם להקות Dirndl ואומפה.

אולי אתם מכירים את האוקטוברפסט של העיר, פסטיבל בירה קטן אך משמעותי. מדי שנה בחודש אוקטובר, יותר מ-6 מיליון אנשים נוסעים למינכן כדי להתפנק עם בירה, להתלבש, לאכול כמויות גדולות של עוף רוטיסרי ונקניק, ובאופן כללי לבלות. מכיוון שהם נמכרים במהירות בתקופה זו של השנה, עליך להזמין את הכרטיסים הזולים שלך למינכן מוקדם.

מינכן היא עיר מדהימה לביקור בכל עת של השנה אם אתה לא אוהב את הרעיון של קבוצות גדולות של חוגגים שיכורים. למרות שמשי ומקסים, הקיץ הוא גם העונה העמוסה ביותר בערים. אם אתם רוצים ליהנות ממזג האוויר האביבי הנהדר ולקבל קצת יותר פרטיות ברחובות המקסימים של מינכן, תכננו טיסות לא יקרות למינכן באפריל או מאי.

טיסה לברלין ריינאייר

בירת גרמניה תוססת להפליא. הזמינו טיסות לואו קוסט לברלין, גרמניה, ולא תהיו מסופקים אם אתם מחפשים חופשה עירונית עשירה בתרבות, היסטוריה וחיי לילה תוססים.

בקרו בשער ברנדנבורג, מבנה איקוני ששימש סמל לניצחון, שלום, פילוג ואיחוד לאורך ההיסטוריה, או טיילו ברחובות העיר המפורסמת הזו כדי לראות את שרידי חומת ברלין.

אם אתם רוצים לנצל את הלילות הארוכים יותר של העיר ומזג האוויר היפה יותר, הזמינו את הטיסות הזולות שלכם לברלין במהלך הקיץ. זמן מצוין להזמין טיול הוא באביב כשמזג ​​האוויר קריר יותר ורוב התיירים עדיין לא הגיעו. טיול לברלין בסתיו הוא רעיון מצוין מכיוון שמזג האוויר עדיין נעים והפארקים והגנים של העיר מספקים תמונות מדהימות. אוקטוברפסט, שנחגג גם בברלין בסתיו עם להקות כלי נשיפה, מטבח בווארי ובירה טרייה.

בשבועיים הראשונים של אוקטובר, הקרנות אור ווידאו מדהימות מוצגות בנקודות הציון והאטרקציות המפורסמות ביותר של העיר בברלין.

טיסות ללונדון ריינאייר

תרבות, גסטרונומיה, אמנות והיסטוריה מתנגשים כולם בלונדון. בירת אנגליה היא עיר בינלאומית שוקקת עם יותר אטרקציות ודברים לעשות ממה שאתה יכול לדמיין. אתה תהיה מוצף באפשרויות בכל הנוגע לדברים לעשות לאחר שהטיסות הזולות שלך יגיעו ללונדון, בריטניה.

למרות שהעיר שוקקת כל השנה, מרץ עד מאי היא העונה הפופולרית ביותר לרכישת טיסות זולות ללונדון. מזג האוויר בתקופה זו של השנה משתנה, כשהטמפרטורות נעות בין 10 מעלות צלזיוס לכמעט 20 מעלות צלזיוס. אל תשכחו לקחת מעיל גשם בזמן שאתם מתכוננים לטיסות הזולות שלכם ללונדון מכיוון שלעיר יש אקלים בריטי אופייני בו צפוי גשם בכל יום בשנה. אם לא אכפת לכם לטמפרטורות קרירות, לכו במהלך החורף. מדצמבר עד פברואר, הטמפרטורות יכולות לרדת לכ-4 מעלות צלזיוס, וסביר להניח שיירד הרבה גשם. עם זאת, הלינה עשויה להיות זולה יותר בתקופה זו.

 

דילוג לתוכן