דף הבית » מדריך דמי תיירות » כל מה שצריך לדעת על: האם טיסות הלואו קוסט באמת זולות מכאן לנוסעים באירופה?

כל מה שצריך לדעת על: האם טיסות הלואו קוסט באמת זולות מכאן לנוסעים באירופה?

כל מה שצריך לדעת על האם טיסות הלואו קוסט באמת זולות מכאן לנוסעים באירופה

חברות תעופה מוזלות רבות פועלות באירופה, אך איזי ג’ט, ריאנאייר, נורוויג’ן ו-וויז אייר הן מהגדולות והידועות ביותר. על ידי הורדת מחירים דרסטית, חברות אלה עוררו נסיעות אוויריות בתוך אירופה.

רוב חברות התעופה הזולות באירופה אינן מוכרות כרטיסים דרך סוכנויות נסיעות; במקום זאת, הם מציעים כרטיסים רק באינטרנט או בטלפון. הרוב אינם דורשים כרטיסים; אתה פשוט מופיע בדלפק הצ’ק-אין או אפילו רק בשער היציאה עם הדרכון ומספר האישור שלך. ברכישת כרטיסים מומלץ מאוד להשתמש בכרטיס אשראי או חיוב.

שיטת התמחור מורכבת, כאשר תעריפים משתנים באופן דרמטי על בסיס ביקוש, לעתים קרובות על בסיס שעתי, אך היא פועלת תחת אותה שיטת “תשלום ככל שהלקוח ישלם” שפותחה על ידי ספקים מסורתיים. למציאת הכרטיסים הזולים ביותר אין הנחיות קפדניות. לדוגמה, נסיעה חזרה מלונדון לז’נבה במהלך סוף השבוע של חצי התקופה של פברואר עשויה לעלות עד 1 אירו או 2 אירו במחירים מיוחדים או עד 700 אירו.

אבל ביצוע הפעולות הבאות ישפר את הסיכויים שלך למצוא תעריפים זולים באמת:

• מומלץ לנסוע לאורך כל השבוע.

• לעולם אל תטוס בבוקר או בלילה.

• בהחלט לקחת טיסה במהלך עונת החוץ (אביב וסתיו)

• נצלו את המכירות. למרות שזה לא תמיד המצב, הם מתפתחים מדי פעם שלושה עד חמישה שבועות לפני הנסיעה.

• הימנעו מטיסות בחגים.

• לא מומלץ להזמין כרטיס פחות משבועיים מראש.

• בחר כרטיסים הלוך ושוב, אך שים לב שברוב המצבים, חברות התעופה יגבו תשלום נוסף עבור התאמות תאריך או שעה.

גוגל טיסות

כלי אינטרנטי למציאת טיסות בשם Google Flights מקל על רכישת כרטיסי טיסה ממוכרים עצמאיים. בעקבות השתלטות, גוגל פרסמה אותו ב-2011. Google Travel כוללת אותו כעת.

אחד החידושים של Google Flights הוא שהיא מאפשרת חיפושים פתוחים על סמך פרמטרים אחרים מלבד היעד; לדוגמה, משתמש יכול לחפש טיסות בתוך מסגרת זמן וטווח מחירים מסוימים ולהופיע עם מספר אפשרויות יעד. לחילופין, משתמש יכול לבחור מיקום, ו-Google Flights תחשב כל מחיר עבור כל יום ב-12 החודשים הבאים, ויציג את התוצאות בגרף או בטבלה. זה מקל על הלקוחות לבחור את היום הזול ביותר לטוס ליעדם.

ryanair

עסקי האם של Ryanair, Ryanair UK, Buzz, Lauda ומלטה אייר, Ryanair Holdings plc היא קבוצת חברות התעופה הגדולה באירופה. עם יעדים סביבתיים שאפתניים לשנת 2030, אנחנו יחד מייצגים את קבוצת חברות התעופה הירוקה והנקייה ביותר באירופה. אנו מספקים את המחירים המשתלמים ביותר באירופה ומקשרים למעלה מ-240 יעדים בלמעלה מ-40 מדינות.

כתוצאה מעמידה טובה יותר, דירוג ה-CSAT החודשי של Ryanair עלה ב-5 נקודות ל-88% בנובמבר. כל שלוש הקטגוריות – ידידותיות לצוות, בזמן טיסה וחווית הזמנה – קיבלו ציונים של מעל 90%.

הצוות והטייסים המצוינים של Ryanair ידאגו לכם היטב. כ-5,000+ טייסים מתאמנים במתקני סימולטור הטיסה החדישים שלנו בגרמניה, איטליה, בריטניה, אירלנד ובריטניה. כשהצוות החזק שלנו מעל 10,000 ב-Ryanair לא נהנה ב-TikTok, הם מספקים ללקוחותינו שירות ובטיחות מעולים.

טיסות זולות

אתר עטור פרסים למציאת טיסות וקבלת רעיונות לטיולים הוא Cheapflights.com. אנחנו כאן כדי להקל עליך להזמין טיסות, לאתר מבצעים נהדרים על תיקים ולייעל את תוכניות הנסיעה שלך.

אנו ב- Cheapflights מחויבים לספק לך את מירב אפשרויות הטיסה האפשריות תוך סיוע בהשוואת עלויות ושירותים. בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת שלנו, אתה יכול לדפדף בין מיליוני אפשרויות טיסה ותמחור מנקודת מבט של הציפור ולבחור את אלו המתאימים ביותר לדרישות האישיות שלך.

KAYAK, חטיבה נפרדת של Booking Holdings, אחראית על הפעלת Cheapflights. הוקמנו לראשונה באוקטובר 1996, ולכן יש לנו יותר מ-21 שנות מומחיות. מיליוני אנשים בכל רחבי העולם סומכים עלינו כדי לאתר את הטיסות, ההצעות והחבילות הטובות ביותר ולעזור להם להרחיב את האופקים בגלל המורשת והגישה הברורה שלנו.

 

דילוג לתוכן